Aviseringar
Rensa alla

ska bli dumpad, får inte gråta!!


rosnos
Ämnesstartare

På söndag ska jag bli dumpad. Problemet (utöver att jag blir dumpad såklart) är att jag kommer gråta floder, för jag är i en väldigt jobbig situation då hela mitt liv kommer vändas helt upp och ned. Jag vill inte sitta och gråta inför honom dels, men sen vill jag heller inte gråta hela vägen hem som innehaver både tåg och buss i en stad där jag alltid träffar minst tre personer jag känner. Så snälla säg att det finns tips för att inte gråta!! Det behöver bara fungera i tre timmar ungefär. 


   
Citera

Get hiiigh så försvinner all ångest .


   
SvaraCitera

Hur kan du veta att du ska bli dumpad just på söndag? 


   
SvaraCitera
mynona

Förstår hur det är att vara rädd att förlora någon som betyder något för en, jag är konstant rädd att förlora alla mina vänner och tror då och då att jag har gjort det. Saken är ju den att det finns väl inte riktigt något man kan göra åt att man gråter: det är inget att skämmas för, du måste respektera dina egna känslor. Jag är i det stadiet att jag mår så dåligt att stolthet och integritet inte längre betyder något. Men om du fortfarande har kvar sådan, så förstår jag oron... ger dig rådet att gå igenom hela situationen i förväg, och gråta i förväg, så avtrubbas kanske känslorna lite? vet inte om det fungerar, men tänker att jag ständigt gör sånt, och tror att jag säkert varit ännu värre i gråtavseende om jag inte målat upp skräckscenarios nonstop. så det kanske hjälper lite i alla fall: öva på det hela i förväg!


   
SvaraCitera

skicka ett sms där du dumpar honom =) varför ska du utsätta dig för onödigt lidande 


   
SvaraCitera

håller med ovanstående, varför ska du genomlida den resan för att sen gå igenom något sånt? skit i det helt enkelt!


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

Efter som det undras: jag har haft det på känn, att något vart fel alltså, och nu idag skrev han ''helt ärligt så måste vi snacka, kan du på söndag?''. Jag antar ju att det är slut han kommer göra, helt ärligt gör just det inget då jag misstänker att mina känslor för honom svalnat, men allting i min vardag har bara ryckts bort, han är/var det ända jag har kvar, så utan honom har jag inget. Sen vill jag höra hans anledning, om det är något jag gjort, för en vecka sen sa han att han älskade mig, och tappa känslorna gör man inte på en vecka... 


   
SvaraCitera

Som sagt, varför ens åka dit när du vet vad som kommer hända. Ta det bara på telefon istället så blir det mycket smidigare Tumme upp


   
SvaraCitera

Be personen ifråga komma hem till dig och säga det den vill säga. Då kan man gråta hur mycket man vill


   
SvaraCitera