Aviseringar
Rensa alla

ska bli sdare


kakakaka:

wtf

typ så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

wtf

Och nej förespråkar inte socialdarwinism


   
SvaraCitera

säg ofta "jag är inte rasist men..." 
kalla chokladbollar för negerbollar
säg "MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR JÄVLA LANDET" efter att du sagt något rasistiskt/sexistiskt


   
SvaraCitera

kalla alla som tycker annorlunda för pk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Och nej förespråkar inte socialdarwinism

va, jag ba berättar hur man blir sdare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:  efter att du sagt något rasistiskt/sexistiskt

Kan man inte bara säga det utan att gnälla eller hålla på ursäkta sig själv  Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

va, jag ba berättar hur man blir sdare

  trodde jag redan var  sdare med de första tipsen? Hur många % sdare är jag nu om kag följer alla tips hittlls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
du förespråkar socialdarwinism men e egentligen så jävla körd om d genomförs i verkligheten

: D


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Kan man inte bara säga det utan att gnälla eller hålla på ursäkta sig själv  Skeptisk

kan kan man väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill minska volymerna av invandring ifrån de nuvarande, vilka är överlägset högst i EU, så är du SD:are.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg typ "jag älskar mitt land men det får man väl inte säga i det här jävla feminist-pk-landet!" 

Säg att du inte får säga saker.

SD_400px.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Säg typ "jag älskar mitt land men det får man väl inte säga i det här jävla feminist-pk-landet!" 

Säg att du inte får säga saker.

SD_400px.jpg

Haha ja  om man är invandrare får man älska sitt hemland men svenskar anses fåniga om de gör det? 

man behöver inte ens vara sdare för att tycka det är knas att det är så?


   
SvaraCitera

Gilla Karl XII och se honom som landets hjälte. Se allt sedan stormaktstiden bara som 'en liten svacka' och glöm aldrig drömmen om ett Blå/Gult imperium i Europa!


   
SvaraCitera
Kudhos

Så mycket ringrunk 😀


   
SvaraCitera
mynona

Tala enbart om jämställdhet och andra genusfrågor som något positivt när du jämför Sd med islam. När det inte handlar om jämförelser med islam är alla genusfrågor svamliga icke frågor


   
SvaraCitera