Aviseringar
Rensa alla

ska cutta av mina halsmandlar


Ämnesstartare

någon som gjort det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nä, men har hört att det ska va nice att äta glass efteråt [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Me 2, kewwlt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nä, men har hört att det ska va nice att äta glass efteråt [party]

haha ja [bigsmile] och knapra starka smärtstillande. ska nog mest inte käka något och bli fit

Gibbs:

Me 2, kewwlt[cool]

nä äre sant!!!!!!!!!!!!!!!! soulmateZzZZZ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nä äre sant!!!!!!!!!!!!!!!! soulmateZzZZZ

Yes[wink] Pallar inte med halsfluss 6-8ggr om året[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha ja [bigsmile] och knapra starka smärtstillande. ska nog mest inte käka något och bli fit

ah, ta tillfället i akt liksom [party] har aldrig tagit starka smärtstillande, har hört att man blir lite groggy av det...... vill testa nån gång [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Yes[wink] Pallar inte med halsfluss 6-8ggr om året[tired]

hohoohoh fan vad coolt [bigsmile] att vi göra typ samtidigt!!! men gör det för att mina e gigantiska sedan jag haft virus och det för mer sig dåliga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah, ta tillfället i akt liksom [party] har aldrig tagit starka smärtstillande, har hört att man blir lite groggy av det...... vill testa nån gång [sad][sad]

aaa [crazy] är nog soft, better be när man har två stora öppna sår i halsen [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men gör det för att mina e gigantiska sedan jag haft virus och det för mer sig dåliga saker

Mina är oxå jättestora[crazy] När jag var hos läkaren pga hosta för något år sen trodde dom jag hade halsfluss pga att dom var så stora men det var min normalstorlek. Och detta gör att vi andas sämre och gör sen att vi blir piggare i kroppen, tydligen [crazy]

Edit: andas sämre före, efter andas bättre och piggare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Mina är oxå jättestora[crazy] När jag var hos läkaren pga hosta för något år sen trodde dom jag hade halsfluss pga att dom var så stora men det var min normalstorlek. Och detta gör att vi andas sämre och gör sen att vi blir piggare i kroppen, tydligen [crazy]

äåååå samma här! alltid när jag öppnar käften hos läkare nuförtiden dom ba "oooooj.. du måste ha jätteont!!!!!" jag ba nä? [crazy] i'm totaly normal liksom. men vadå, är vi trötta nu i kroppen pga att vi andas sämre och sen kommer vi bli piggelinos?

däremot senast jag var sjuk fick jag sådan halsont att jag ville dö, så nog gör storleken det jobbigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten, kostar sådana operationer något? 😮 känns som att det borde göra det, men hör aldrig något om det [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

förresten, kostar sådana operationer något? 😮 känns som att det borde göra det, men hör aldrig något om det [tard]

kostar väll en 30 000 men är försäkrad [crazy] enda man betalar är övernattningen.. och kanske besöket, om man ej har frikort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kostar väll en 30 000 men är försäkrad [crazy] enda man betalar är övernattningen.. och kanske besöket, om man ej har frikort

aah, juste tänkte inte på att försäkringar fanns [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sen kommer vi bli piggelinos?

Yes[wink]

Lounge fact:

däremot senast jag var sjuk fick jag sådan halsont att jag ville dö

Förstår precis hade halsfluss bara för typ 2 veckor sedan kunde inte käka knappt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aah, juste tänkte inte på att försäkringar fanns [crazy]

tänkte inte heller på det.. frågade även mamma vart de kommer göra av mina halsmandlar D: hon sa att de lägger den i någon sopsäck, som bränns upp!! hoppas det sker snabbt så de ej ligger där och mögglar

Gibbs:

Yes[wink]

awzum

Gibbs:

Förstår precis hade halsfluss bara för typ 2 veckor sedan kunde inte käka knappt :c

alltså har inte halsfluss, någonsin [crazy] haft typ lättare.. men jobbigt för dig som har halsfluss hela tiden


   
SvaraCitera