Aviseringar
Rensa alla

ska cutta av mina halsmandlar


Ämnesstartare

Lounge fact:

frågade även mamma vart de kommer göra av mina halsmandlar D: hon sa att de lägger den i någon sopsäck, som bränns upp!! hoppas det sker snabbt så de ej ligger där och mögglar

hahaha, tror dom tömmer typ dagligen.. eller [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde den 2 februari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hahaha, tror dom tömmer typ dagligen.. eller [sad]

hoppas [cry]

Imaginarium:

Gjorde den 2 februari.

hur har smärtan varit? hur mår du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hoppas [cry]

om du ber snällt kanske du kan få hem dom som minne [blush] en i min klass på mellanstadiet opererade bort njursten (fattar inte hur hon kunde ha det då, bara gamla, eller iaf vuxna, som drabbas av det ju :s) och tog med en burk med slemmiga klumpar (stenarna alltså) i och visade klassen, skickade runt till alla osv : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar läskigt. Men man mår jättemkt bättre efteråt säger alla. När ska du göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

och tog med en burk med slemmiga klumpar (stenarna alltså) i och visade klassen, skickade runt till alla osv : D

hahahhahahahhaahahhahaa

alltså uppskattat???? [crazy] vilket freak
hahhaha

men jag tror unga kan ha de när de käkat för mycket melonkärnor!! fast det kanske bara vara något mina päron lurade i mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skickade runt till alla osv : D

[cry] fast spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså uppskattat???? [crazy] vilket freak
hahhaha

alltså det var ju faktiskt lite intressant, hon hade även ett föredrag om hur operationen hade gått till hahaha...
fast nu när man tänker på det var det ju lite weird [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Verkar läskigt. Men man mår jättemkt bättre efteråt säger alla. När ska du göra det?

ja även om man tydligen är mer utsatt för virus och infektioner så tror jag ändå inte det är sådan skillnad, vill bara bort me dessa äckel päckel bowlingklot. vet inte när jag ska göra det, men ska!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså har inte halsfluss, någonsin [crazy] haft typ lättare.. men jobbigt för dig som har halsfluss hela tiden

okej[crazy]

Jo det är jobbigt men får skylla mig själv faktiskt lite, hoppade ju inte lite i snön iår[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså det var ju faktiskt lite intressant, hon hade även ett föredrag om hur operationen hade gått till hahaha...
fast nu när man tänker på det var det ju lite weird [party]

hahaha [sad] va söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Jo det är jobbigt men får skylla mig själv faktiskt lite, hoppade ju inte lite i snön iår[blush]

varför hoppar du mkt i snön för:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hur har smärtan varit? hur mår du nu?

Den var ganska så fördjävlig i början. Inte första dagen eller så, hade antagligen ganska mycket smärtstillande i kroppen efter själva operationen skulle jag tro. Dagarna efter var dock ett rent helvete. [crazy] Mådde så satans illa dygnet runt att jag nog aldrig mått så dåligt innan. Smärtan i halsen och öronen var också helt galet jobbigt.

Illamåendet släppte efter drygt fem dagar, sen var det 'bara' smärtan i halsen och öronen kvar. Har nu sedan kanske fyra-fem dagar mått bra. Har fortfarande lite känningar i halsen som tyder på att det inte är färdigläkt och så än, men annars så är det bara bra.

Vet inte om det är såhär illa för precis alla, då operationsläkaren kom in till mig efteråt och sa att jag hade väldigt stora mandlar, vilket lämnade efter sig väldigt stora sår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja även om man tydligen är mer utsatt för virus och infektioner så tror jag ändå inte det är sådan skillnad, vill bara bort me dessa äckel päckel bowlingklot. vet inte när jag ska göra det, men ska!

Man kan inte få halsfluss mer sen, right?
Skönt. Skulle nog behövt när jag var liten, var hals-barn. Min syster var öron-barn och fick operera in rör i öronen. Var lite rädd någon skulle komma och operera in rör i min hals minns jag. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför hoppar du mkt i snön för:(

Älskar snö![blush]


   
SvaraCitera