Aviseringar
Rensa alla

Ska det verkligen ta så lång tid?


Ämnesstartare

Jag köpte lite grejer från en hemsida förra Måndagen, alltså en vecka + en dag sedan. Men tydligen så hade någonting blivit fel så paketet skickades i Onsdags och jag tycker verkligen att det borde ha kommit nu. [mad] Det ska väl ändå inte ta mer än 1-3 dagar att skicka inom Sverige?

Dold text: Har förskottsbetalat efter som att det inte fans postförskott, vill ej bli blåst på 600kr. :c::C:CC.c.c.:C:C:C.c.C:


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har inte fått något kolli-ID?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Du har inte fått något kolli-ID?

Nej, säljaren svarar inte på mina mail heller så... Jag har väl blivit lurad. [sad] Trodde inte folk skapade kanintillbehörssidor och lurade folk på pengar. [n]

Vet dock vad hennes uppfödarnummer är, så om hon inte skickar sakerna snart så kontaktar jag ordförande och alla medlemmar i hennes lokalförening och berättar. [no-no] Då brukar det bli lite fart på folk.


   
SvaraCitera

Haha antar att jag vet vilken kaninsida det är :p
Minns ej vad den heter men har sett annonser på blocket och tänkt att det känns lite skumt med en helt och hållet kanininriktad webshop. Visst att många har kanin i Sverige men ändå... :/
Hoppas det bara blivit fel i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera

Ibland kan det ju strula men du borde ju fått paketet vid det här laget [shake].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Haha antar att jag vet vilken kaninsida det är :p

Menar du teddytassens? Hon skulle jag definitivt inte köpa någonting av, varken kaniner eller kanintillbehör. Hon är en vidrig hycklare, hatar henne.

Skentrevlig:

Ibland kan det ju strula men du borde ju fått paketet vid det här laget [shake].

Ja, jag tycker ju det!


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Menar du teddytassens? Hon skulle jag definitivt inte köpa någonting av, varken kaniner eller kanintillbehör. Hon är en vidrig hycklare, hatar henne.

Det var det nog, misstänkte det... Känns misstänksamt :p


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

teddytassens

Kollade hemsidan, känns som den typiska grossisten typ.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Det var det nog, misstänkte det... Känns misstänksamt :p

Ja, mycket. Hon har inte speciellt bra rykte.

Luna Lovegood:

Kollade hemsidan, känns som den typiska grossisten typ.[crazy]

Ja, massuppfödning under taskiga förhållanden. Dessutom så ignorerar hon mina mail och vägrar att svara på frågor. [n]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Dessutom så ignorerar hon mina mail och vägrar att svara på frågor. [n]

Haha jag kan mejla, hon känner ju inte till mig 😉


   
SvaraCitera