Aviseringar
Rensa alla

Ska du? (gör det, du har det så bra ändå)


Ämnesstartare

OF 5:

har inget att skänka.

Vilket jävla trams. Alla utom extremt utfattiga människor har råd att skänka någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar dock inte hur pengar hjälper mot trafficing, liksom stödja forskning eller svältande barn är ju mer logiskt var pengarna går, men för att stoppa en kriminell värksahet? doneras de till interpol eller va? : s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

eventuellt önska något hysteriskt för skojs skull men ser inte vad som är speciellt med just den här välgörenhetstjänsten (kanske ger personer en kick att få höra sitt namn nämnt inför en stor mängd människor i ett filantropiskt sammanhang).

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fick pengar av pappa för det då han är radiosnubbe.

vilken låt bör jag önska? den ska vara galen men ej eddie meduza-galen.


   
SvaraCitera

isola:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)

Eller kanske hade varit ett bättre svar. Men jag har tänkt göra det i alla fall men det blir nog inte fören på Fredag då jag har tid att lyssna på det.

Vore ju kul att ringa in och prata med Jason! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Tror inte på välgörenhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror inte på välgörenhet (Gustavs knapp)

ojjjj missade helt att jag hade en egen knapp[blush] förlåt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vilket jävla trams. Alla utom extremt utfattiga människor har råd att skänka någonting.

nä eller flyttar jag går det nog. lite iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

nej nej nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)

jag önskade typ låtar för några hundra förra året [blush] kanske gör igen, säkert nån iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

om jag orkar fylla på mobilen innan det är slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

doneras de till interpol eller va? : s

De förklarade vad allt gick till förut, men lyssnade ej så noga. Kom ihåg att 100kr räcker till en timmes psykologsamtal för ett barn som varit utsatt för barnhandel och 350kr räcker till ett års skolgång för ett barn.
Så mycket går nog till hem etc där räddade barn kan bo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kom ihåg att 100kr räcker till en timmes psykologsamtal för ett barn som varit utsatt för barnhandel

fett ovärt : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

fett ovärt : S

Att de får psykologhjälp? [shake]
Dyrt tycker jag. Fast ändå billigare än vad vi har, men om 350kr räcker till ett helt år i skolan där så är ju 100kr för en timmes terapi väldigt dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att de får psykologhjälp? [shake]

för 100 donerade kronor ja! normalt brukar det ju vara typ, om man donerar 20 kr så får 15 pers råd med ris i ett halvår, eller så räddar man 200000 kvadratmeter regnskog, eller nåt sånt[cute]


   
SvaraCitera