Aviseringar
Rensa alla

ska fira midsommar i mora


Ämnesstartare

kommer det bli så där, tror ni? har ni firat midsommar i dalarna, och har de bra hembränt där?

(spoiler, vet att det kommer bli så där, firade midsommar i mora förra året också, de dricker dock inget riktigt hembränt, bara riktigt vidrig mäsk)


   
Citera
Ämnesstartare

kul för dig


   
SvaraCitera
penja

inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA jag grät typ under hela videon!! AHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
HAHAHA jag grät typ under hela videon!! AHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA 

klassiker. det är verkligen tyska ikea som gjort den där reklamen, rätt säker på att de sände den också. det var inte så många år sen, heller. typ, fem-sex år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: klassiker. det är verkligen tyska ikea som gjort den där reklamen, rätt säker på att de sände den också. det var inte så många år sen, heller. typ, fem-sex år.

HAHAHAHAHHAHAHA så de är så de tror om oss svenskar HAHAHA 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

HAHAHAHAHHAHAHA så de är så de tror om oss svenskar HAHAHA 😀

de är tyskar, de har sett det in action.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: de är tyskar, de har sett det in action.

HAHAH! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter nog på tåg. lokaltrafik, av någon anledning, mellan hallsberg och borlänge. sen borlänge-mora. kniven är slipad och mäsken förhoppningsvis jäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: kommer det bli så där, tror ni? har ni firat midsommar i dalarna, och har de bra hembränt där?

Ja det har vi tycker jag, ibland fungerar den över förväntan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skräckfilm 


   
SvaraCitera