Aviseringar
Rensa alla

Ska gifta mig med en naturare


Ämnesstartare

Tickstart:

Teknikare [crazy]

Men cool eller! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Åh, det glädjer mignär då? [bigsmile]

När jag skapar en tråd om det. [confused]([cute])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Men cool eller! [blush]

Gelé [crazy] fna va snurrig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Gelé [crazy] fna va snurrig du är

Ne, du vet vad jag är eller. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Hade inte du ngn annan sån här grej med hederskultur-föräldrar innan...?

Nej nej, du måste förväxla mig med nån annan [crazy]

Tickstart:

Ja gift dej med mej eller!

Okej, visst, inga problem med dina föräldrar då? [cute]

oggelgoggel:

Floden är också ett alternativ, om ni har en sådan där i närheten.

Det har vi, perfekt [cool][cool]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

så vad ska jag göra med honom,, kan ju inte döda honom direkt lol ....eller [cute]

gift dig med mig, jag läser natur[blush]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

Hur då?

beror ifs på hur nära du står din kusin, men så här, min bror blev tsm med min kompis, de båda drar in mig när de tjaffsat och jag säger vad jag tycker sen kan den gå och säga att jag tycker samma sak då blir den andra arg och då kan då bli osams med din kusin men behöver inte hända, däremot får din kusin de jobbigt om ni går till honom, tror inte han vill höra henne säga hur korkad du är när du gjorde de där, eller hur dum i huvudet hon är som säger så där... förstår du?
h*n hamnar i mitten och kan inget göra, dessutom om (när) de tar slut mellan er, då kommer h*n stå där mitt emellan igen när båda hatförklarar varandra och blir as sura när han säger att han inte kan träffa dig/henne för han ska träffa dig/henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

När jag skapar en tråd om det. [confused]([cute])

Okej, väntar med stor förtjusning [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Ne, du vet vad jag är eller. [crazy]

En markatta [crazy] Dold text: och de kallar henne tess

Ending Jon:

Okej, visst, inga problem med dina föräldrar då? [cute]

Ending Jon:

Okej, visst, inga problem med dina föräldrar då? [cute]

Ending Jon:

Okej, visst, inga problem med dina föräldrar då? [cute]

oj
men mamma är rätt tolerant eller, skulle nog kunna ha pojkvän för henne. tror tom hpn frågst nån gång [rolleyes] min löjtnant gjorde det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

En markatta [crazy] Dold text:

Ne fyfna så du säger din jäkel. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

gift dig med mig, jag läser natur[blush]

Okej, skulle kanske funka, hur gammal är du? [cute]

loita:

h*n hamnar i mitten och kan inget göra, dessutom om (när) de tar slut mellan er, då kommer h*n stå där mitt emellan igen när båda hatförklarar varandra och blir as sura när han säger att han inte kan träffa dig/henne för han ska träffa dig/henne

Nej det är inte min kusin, det är min kompis, och hans kusin. Fast det kanske inte gör nån skillnad ;/

Tickstart:

oj
men mamma är rätt tolerant eller, skulle nog kunna ha pojkvän för henne. tror tom hpn frågst nån gång [rolleyes] min löjtnant gjorde det iaf

lol okej, då är det chill ju [crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Okej, skulle kanske funka, hur gammal är du? [cute]

18, duger det?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

18, duger det?[blush]

18? Hmm tveksamt , allt under 25 känns för litet alltså [crazy]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

Nej det är inte min kusin, det är min kompis, och hans kusin. Fast det kanske inte gör nån skillnad ;/

okej, jo gör skillnad de är mkt värre [cute]
asså jag vet hur dåligt jag mått flera gånger för jag förlorat så mkt på att min bror och kompis blev tsm. Min bror och jag umgås inte lika mkt längre för han är med henne, hon och jag umgås för hon är ALLTID här men vi umgås inte som vi brukar.
När jag är med båda samtidigt och om de blir griniga på varandra vet jag inte vad jag ska göra, går de ena iväg, stannar jag eller följer efter?
Jag kan inte prata mina tjejgrejer med henne längre för han är där, vi kan inte oss och sitta och snacka om sex han blir sur, som hon har sagt en gång hon undrar hur blabla från klassen skulle vara i sängen, och menat som negativt och vi skratta och höll på han blir aaassss sur och ja asså de förändras verkligen för din kompis om du gör detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

18

... [ops]


   
SvaraCitera