Aviseringar
Rensa alla

ska göra en tatuering mästa år när jag är18


Ämnesstartare

asså jag tycker det är sjukt snyggt när man har en sleeve på armen så ballt iallafall tänkte göra en sleeve nästa år när jag fyller 18 så hinner jag vara färdig med den så snabbt som möjligt men ska jag göra de på sommaren eller på vintern? har läat att de är lite  lurigt på sommaren men de beror på va de är för väder också inte sant? snälla kan vi ba han en grym diskotion om tatueringar och om ni har någon/några sleeves?


   
Citera
Berit

Vill ha ett träd på ryggen o gärna in nå andra
På armen


   
SvaraCitera
Cobrak

En söt liten bästa vän tatuering någonstans på kroppen. Tänkte mig på foten eller handleden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad tycker ni om sleebes på armen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
men vad tycker ni om sleebes på armen?

Det handlar inte om oss! Allt handlar om vad du själv tycker är snyggt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något sådanthär skulle jag villja ha :3

small-girl-tattoo-56.jpg
76489-Neck-Tattoo.jpg
tumblr_n5gjxbFRQz1t0yj8wo1_500.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det handlar inte om oss! Allt handlar om vad du själv tycker är snyggt. 

men  va helt ärlig nu kan man göra en sleeve som första gadd? grymt snyggt isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99: va helt ärlig nu kan man göra en sleeve som första gadd?

Såklart. Varför skulle man inte kunna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Såklart. Varför skulle man inte kunna? 

okej men asså jag tycker de är fett snyggt med en sleeve på armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ska jag kolla på motiv nu haha funderar lite upp o mer vad jag vill ha typ nåt coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

okej men asså jag tycker de är fett snyggt med en sleeve på armen

Gött, kör hårt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gött, kör hårt! 

haha har en jävla l massa pengar för min farsa  har sparat dem pengarna tills jag är 18 o är de nästa år  de e ty 38 000 kr räcker det till en sleeve hur mycket kan en sleeve kosta?


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

haha har en jävla l massa pengar för min farsa  har sparat dem pengarna tills jag är 18 o är de nästa år  de e ty 38 000 kr räcker det till en sleeve hur mycket kan en sleeve kosta?

Gör research och hitta en bra tatuerare. Priset ska inte få döma men du kommer att behöva de där pengarna sedan om du sedan skulle sakna inkomst, och 38 papp är ej mkt då. 


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

haha har en jävla l massa pengar för min farsa  har sparat dem pengarna tills jag är 18 o är de nästa år  de e ty 38 000 kr räcker det till en sleeve hur mycket kan en sleeve kosta?

Gör research och hitta en bra tatuerare. Priset ska inte få döma men du kommer att behöva de där pengarna sedan om du sedan skulle sakna inkomst, och 38 papp är ej mkt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image.jpegvad tycks? kan man tatuera med röd färg?


   
SvaraCitera