Aviseringar
Rensa alla

ska ha ny concealerrr


Ämnesstartare

Hampie:

Alla som jobbar på Kicks har f*n sminkös/r utbildning för att ö.h.t. få stå i kassan och kränga Maybeline-skit från L’Oréal.

Naj! Känner folk som jobbat där utan utbildning övht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Men shit, fråga dem som jobbar där?

har ju skrivit att jag skaaaa låt inte så hård [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah, den ekonomiska varianten!

tror den blir helt cp. hade h&ms foundation en gång, ljusaste. blev helt fel ton (jag var typ 14 oki) [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har ju skrivit att jag skaaaa låt inte så hård

Oh.. Jag är jättesnäll på riktigt faktiskt. Fråga nån som träffat mig :). Jag låter bara lite rå i skrift :):)

isola:

Naj! Känner folk som jobbat där utan utbildning övht.

Oh.. Jag vet bara om folk med skinkösutbildningar som fått jobb där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ror den blir helt cp. hade h&ms foundation en gång, ljusaste. blev helt fel ton (jag var typ 14 oki) [blush]

Fråga på Kicks då, eller gå i olika affärer och kladda själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fråga på Kicks då, eller gå i olika affärer och kladda själv!

aaa ska [blush] är ju rädd att dom kommer säga typ "aaa den här är bra, den kostar bara 395 kr" och då måste jag säga "ehhhh ok jag får återkomma" fast sen gör jag aldrig det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Oh.. Jag vet bara om folk med skinkösutbildningar som fått jobb där.

Då borde man ju passa på att fråga folk där, om man går dit. Gratis råd liksom. Man kan ju alltid hoppas på att det är en utbildad människa man får tag på [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aaa ska [blush] är ju rädd att dom kommer säga typ "aaa den här är bra, den kostar bara 395 kr" och då måste jag säga "ehhhh ok jag får återkomma" fast sen gör jag aldrig det [blush]

Fast då får du hitta ett litet fel på den, typ ojdå nämen jag vill helst ha en med den och den utformningen tyvärr hejdo [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aaa ska är ju rädd att dom kommer säga typ "aaa den här är bra, den kostar bara 395 kr" och då måste jag säga "ehhhh ok jag får återkomma" fast sen gör jag aldrig det

Nej då säger du "395 KR??? ÄR NI FRÅN VETTET TROR NI JAG ÄR GJORD AV PENGAR" och stormar ut.
Blir roligare så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁 kommer nog gå runt själv först. sen kommer jag säkert se jättevilsen ut och då kommer nån gå fram till mig och undra om jag behöver hälp. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nej då säger du "395 KR??? ÄR NI FRÅN VETTET TROR NI JAG ÄR GJORD AV PENGAR" och stormar ut.
Blir roligare så.

om jag vågade så :$


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är ju rädd att dom kommer säga typ "aaa den här är bra, den kostar bara 395 kr" och då måste jag säga "ehhhh ok jag får återkomma" fast sen gör jag aldrig det

Du får säga vad din budget är när du ber om hjälp ‹Hej, jag skulle behöva en concealer i 150-kronorsklassen, skulle jag kunna få hjälp att hitta rätt nyans?›


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nej då säger du "395 KR??? ÄR NI FRÅN VETTET TROR NI JAG ÄR GJORD AV PENGAR" och stormar ut.
Blir roligare så.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvånar mig ej om du gjort så framtidis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Du får säga vad din budget är när du ber om hjälp

aha [blush] trodde det skulle låta jättetöntigt. men dom kanske är vana. heh


   
SvaraCitera