Aviseringar
Rensa alla

Ska ha sex för första gången


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft sex och jag ska ha det snart men jag undrar hur det känns första gången? Kan någon berätta? jag är en tjej och den andra är också oskuld.


   
Citera

Det gjorde ont första gången jag hade sex. Killen fick inte in den. Men det är ju normalt. Mödomshinnan du vet? Jag kommer inte ihåg om det gick senare den gången. Så, första gången brukar inte vara någon dröm, men jag vet ju inte hur det blir för dig. Men kan ju gilla det ändå, fast det inte är speciellt skönt. Själva grejen liksom.


   
SvaraCitera

ont särskilt om du spänner dig / inte e tillräckligt våt så kör mkt förspel inte pang på röbettan


   
SvaraCitera

Barfota:

Killen fick inte in den.

mm kan hända också men de e bara fortsätta flera gånger, kanske inte på samma gång, så kmr han in tillslut


   
SvaraCitera

Vill också säga att det kan vara både en fördel och en nackdel att ingen av er har haft sex tidigare. Jag skulle nog tycka att det var pinsamt om INGEN visste hur man gjorde, men det kan ju kännas bra också. Det där är väldigt olika. Känns det bra för dig att den andra personen också är oskuld?

Är du nervös? Man brukar ju vara det. Kanske speciellt om man inte känner killen så bra.. men jag tycker inte att man ska oroa sig så mycket. Det blir som det blir, och förhoppningsvis blir det bättre efter hand.


   
SvaraCitera

Ebba1:

Jag har aldrig haft sex och jag ska ha det snart men jag undrar hur det känns första gången?

Undrar jag med.


   
SvaraCitera

Angelize:

mm kan hända också men de e bara fortsätta flera gånger, kanske inte på samma gång, så kmr han in tillslut

vi höll nog på för länge och tog ingen paus [blush] aj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Mödomshinnan du vet?

nej, jag vet inte [surprised] vad är det för något??


   
SvaraCitera

Ebba1:

nej, jag vet inte vad är det för något??

Du är inte byxmyndig förens du är 15..bara så du vet.


   
SvaraCitera

Ebba1:

nej, jag vet inte vad är det för något??

det är något med att den inte har spruckit, därför gör det ont. googla på "mödomshinna" vetja 🙂


   
SvaraCitera

Barfota:

Mödomshinnan du vet?

Myt du vet? ;D

OnT: Väldigt individuellt, se till att kåta upp varandra noga innan ni försöker med snopp i fitta ^^
Går det ej bra i början, smek, mys osv och försök igen.

Barfota:

det är något med att den inte har spruckit, därför gör det ont. googla på "mödomshinna" vetja 🙂

Som sagt, bara en myt 😛


   
SvaraCitera

lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

det är något med att den inte har spruckit, därför gör det ont.

Jag tror nog att min "mödomshinna" har spruckit men det var länge sen jag pullade och sånt :/ Kan mödomshinnan typ växa ihop igen så man måste spricka den igen?


   
SvaraCitera

Barfota:

Mödomshinnan du vet?

mödomshinnan är en myt

Barfota:

Jag skulle nog tycka att det var pinsamt om INGEN visste hur man gjorde

flickan vet väl iaf var slidan sitter.
det är bara att stoppa in den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mödomshinnan är väl typ veck...som en liten extra dörr


   
SvaraCitera