Aviseringar
Rensa alla

Ska in på piss.. rökte senast på alla hjärtans dag, klarar jag mig?


Ämnesstartare

Nu ska jag in på piss, för att polisen gjorde en husransakan i mitt rum och hittade en gramvåg.. Senast jag rökte var brunt på alla hjärtans dag (14 feb), har det gått ut ur mitt piss än? Tränar 3 dagar i veckan och har aktiv livstil.


   
Citera
höna

nää d håller nog i 1 månad ialf[crazy] men lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nää d håller nog i 1 månad ialf men lycka till

Fuck, jaja är man me i leken får man leken tåla. 😛
Va tror ni konssekvenserna blir? Är 15 och har aldrig åkt dit för något under tiden ja har vart straffmyndig, fast hamnade på maria me 3,3 promile i sommras. 🙂


   
SvaraCitera

Antar att du inte röker så mycket annars. Borde kunna klara dig. Läs på lite om hur man bäst gör.


   
SvaraCitera
höna

deuse:

Fuck, jaja är man me i leken får man leken tåla. :PVa tror ni konssekvenserna blir? Är 15 och har aldrig åkt dit för något under tiden ja har vart straffmyndig, fast hamnade på maria me 3,3 promile i sommras. 🙂

tror mest d e att du får fortsätta pissa varje månad under en period typ. om de fortsätter kanske nån form av ungdomstjänst. men tror inte det. eller jag gissar bara nu, har ej någon erfarenhet av detta[crazy]

och duktigt grabben![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Antar att du inte röker så mycket annars. Borde kunna klara dig. Läs på lite om hur man bäst gör.

Rökte typ dagligen innan haha.. men hade tänkt att lägga av med droger, så de känns lite drygt att torska nu haha.

höna:

tror mest d e att du får fortsätta pissa varje månad under en period typ. om de fortsätter kanske nån form av ungdomstjänst. men tror inte det. eller jag gissar bara nu, har ej någon erfarenhet av detta

och duktigt grabben!

haha okej men då är de skit samma för har nästan slutat med Cannabis nu ändå. 🙂


   
SvaraCitera

äckliga jävla polisfittor vadå hur i helvete fick de för sej att göra husrannsakan? helt jävla sjukt, får de för sej att göra samma sak hos mej kommer de få se på fan, malexander aint got shit

åh jävlar va arg jag blir, äckliga fascister, folkpartijävlar

det är precis pga detta man röstar på vänsterpartiet, enlgt deras egna hemsida vill de att eget bruk (och fildelning) ska vara fullt tillåten


   
SvaraCitera
höna

deuse:

haha okej men då är de skit samma för har nästan slutat med Cannabis nu ändå. 🙂

dukti pojk


   
SvaraCitera

försök göra ett blodprov istället där går det ur mycket snabbare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

äckliga jävla polisfittor vadå hur i helvete fick de för sej att göra husrannsakan? helt jävla sjukt, får de för sej att göra samma sak hos mej kommer de få se på fan, malexander aint got shit

Jag vet sjukt jävla störande, en fitta har golat ner mig på lite saker, fast trodde inte jag hade ett skit hemma, kunde blivit mycket värre hade ändå lite tur, tex dom hitta inte min kontant gömma. 🙂
haha lycka till du kommer inte kunna göra ett skit.. satt och snackade men min polare i skype när han hade tagit benzo och polisen gjorde rasia han tog upp en sax jävel den dumme fan.. haha dragna vapen och "släpp saxen and**" fyfan va kul de va, men ändå synd om honom.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

försök göra ett blodprov istället där går det ur mycket snabbare.

Kan man inte bara neka? Och vägra pissa?


   
SvaraCitera

deuse:

Kan man inte bara neka? Och vägra pissa?

jo, de får hålla dig i max 6 timmar, och sen tror jag att en åklagare eller nåt måste besluta om att få hålla dig i 6 timmar till. men blodprov osv kan de ju tvinga sig till med våld om de vill.


   
SvaraCitera

deuse:

en fitta har golat ner mig på lite saker

hans knäskålar ska dö

deuse:

haha lycka till du kommer inte kunna göra ett skit.. satt och snackade men min polare i skype när han hade tagit benzo och polisen gjorde rasia han tog upp en sax jävel den dumme fan.. haha dragna vapen och "släpp saxen

ska göra den klassiska när man sätter sej i ett mörkt hört i en ödslig fåtölj med en hagelbössa redo.. då kan de få dra hur många vapen de vill


   
SvaraCitera

så här går det när man röker [zzz]


   
SvaraCitera
Zsasz

deuse:

har det gått ut ur mitt piss än?

Runt 2 veckor till en månad har jag för mig man brukar räkna vid att det är synligt på piss-prov vid "normalt bruk" (ett antal gånger i månaden), längre om du var daglig rökare, om du inte rökt mer än ett par gånger denna månaden brukar man räkna på runt 2 veckor, så det är mycket möjligt att de inte får något positivt resultat.

Bara at vänta och se, se dock till att dricka normalt, Allt för många får för sig att man ska hälla i sig litervis med vatten innan prov, något som de som testar pisset kan se som misstänksamt och därför tvinga på dig blodprov istället, och tar dem blodprov så är du definitivt körd..


   
SvaraCitera