Aviseringar
Rensa alla

Ska in på piss.. rökte senast på alla hjärtans dag, klarar jag mig?


deuse:

Är 15 och har aldrig åkt dit för något under tiden ja har vart straffmyndig,

Du kommer antagligen få göra regelbundna pissprover ett långt tag fram över


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tror inte att de kan tvinga dig till att lämna urinprov. Däremot kan de avkräva dig ett blodprov. Vid blodprov är det endast synligt i upp till 14 dagar, så då kan du klara dig.


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

Zsasz:

något som de som testar pisset kan se som misstänksamt och därför tvinga på dig blodprov istället, och tar dem blodprov så är du definitivt körd..

Något som kan hjälpa är att dricka litervis med vatten och samtidigt dra i sig massa kreatin. Då det är kreatinet man mäter.
Det du säger om blodprov stämmer inte alls. Blodprov är att föredra alla dagar i veckan då det inte syns alls lika länge.

Se också till att inte pissa det första pisset i koppen utan ta det i mitten D:


   
SvaraCitera

Älskar att Tickstart ragear tillsammans med en 15åring.


   
SvaraCitera
Zsasz

Panda:

Det du säger om blodprov stämmer inte alls. Blodprov är att föredra alla dagar i veckan då det inte syns alls lika länge.

Tänkte ju så klart på tiderna för hår-prov, och inte blod-prov, min miss där. [blush]

Panda:

Något som kan hjälpa är att dricka litervis med vatten och samtidigt dra i sig massa kreatin. Då det är kreatinet man mäter.

Även om det kan verka som en bra ide, så är faktiskt kreatin inte det ända de mäter för att se om urinen är "utspätt", personligen vill jag tillbringa så lite tid som möjligt där någon står och tittar på mig när jag pissar och därför försöker jag minimera risken att av att tvingas på extra tester i onödan.
Men visst, man kan göra det, dock tycker jag personligen det är bättre att försöka få ut det ur systemet x antal dagar innan man går på prov än att försöka spä ut precis innan man tar det..


   
SvaraCitera

Zsasz:

Men visst, man kan göra det, dock tycker jag personligen det är bättre att försöka få ut det ur systemet x antal dagar innan man går på prov än att försöka spä ut precis innan man tar det..

Självklart ska man använda sig av alla metoder man kan![cheers]


   
SvaraCitera

deuse:

hade tänkt att lägga av med droger

du är alldeles för ung för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

du är alldeles för ung för det.

Varför? Började med alkohol när jag var 11 och andra droger när jag var 13, och nu ska jag fylla 16. Hur menar du att jag är för ung?


   
SvaraCitera

deuse:

Hur menar du att jag är för ung?

För ung = din ålder är för låg för aktiviteten du utsätter dig för.
Jag håller dock inte med, folk som nyttjar droger lever det bästa livet jag vet.
Plus att när du blir lite äldre (borde iofs redan vara så men det blir "bättre") så kommer tjejer dras till dig som nalle puh till honung

För övrigt, efter lite snabb goggleabuse hittade jag lite info till dig.
första är en guide till steg du kan ta för att passera ett prov
http://triponic.com/guidestutorials/how-to-pass-a-urine-test/

Andra är det faktum att du faktiskt KAN vägra urinprov och kräva ett blodprov istället, vet inte exakt hur länge drogen varar i ditt system men värt att veta.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Jag håller dock inte med, folk som nyttjar droger lever det bästa livet jag vet.

sluta lägga tråkiga åsikter i min mun

i pawn dis shit


   
SvaraCitera

Brk g:

sluta lägga tråkiga åsikter i min mun

menade du för ung för att lägga av?
isof ber jag om ursäkt


   
SvaraCitera

Pappbox:

menade du för ung för att lägga av?
isof ber jag om ursäkt

ja, det var ju så det stod.

lugnt


   
SvaraCitera

Tickstart:

folkpartijävlar

[love]

qazedctgb:

så här går det när man röker

[tired]


   
SvaraCitera

passaro:

ker

äru också 1 sån där knarkare passaro??+


   
SvaraCitera