Aviseringar
Rensa alla

ska ja ringa lr int


Ämnesstartare

ett sånt där bris-ombud ska försöka få mig i kontakt med soc imorrn, ifall jag ringer henne

kan fortfarande dra mig ur

whut to do


   
Citera
Ämnesstartare

Kontakta ej soc om det inte är väldigt nödvändigt

har i och för sig aldrig haft kontakt med dem men en kompis har och han blev helt psyko av att ha kontakt med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring henne!


   
SvaraCitera

gör om d behövs


   
SvaraCitera

vänta några år och utvecklas på egen hand, utan vägledning från vuxna som inte kan se ett skit ifrån ditt perspektiv


   
SvaraCitera

hellre det än att du rymmer hemifrån...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Kontakta ej soc om det inte är väldigt nödvändigt

har i och för sig aldrig haft kontakt med dem men en kompis har och han blev helt psyko av att ha kontakt med dem.

Utveckla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joliiiiin:

vänta några år och utvecklas på egen hand

men hllå tänk om ja dött då

Zeppelin:

han blev helt psyko av att ha kontakt med dem.

läskigt, va hände?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tänka mig som Zeppelin säger att kontakt med myndigheter kan komplicera saker och ting när de ska tas genom dem.

.. Men jag vill inte heller avråda från professionellt stöd där det kanske behövs!


   
SvaraCitera

Ja, soc är ju lite... uhm. Men de kan kanske hjälpa. är det inte värt ett försök?


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men hllå tänk om ja dött då

du är tolv? fan i den åldern vet man varken ut eller in, okej ge det ett år, jag lovar saker förändras lika ofta som reklampauser stör tv-serier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joliiiiin:

fan i den åldern vet man varken ut eller in, okej ge det ett år, jag lovar saker förändras lika ofta som reklampauser stör tv-serier

äru dum lr? jag menr int att jag ska ta livet av mig, jag kanske har dött av anorexian lr så kanske pappa dödar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Life as Swordfish:

Ja, soc är ju lite... uhm.

vad äre som brukr hända egentligen?


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

äru dum lr? jag menr int att jag ska ta livet av mig, jag kanske har dött av anorexian lr så kanske pappa dödar mig.

men känner du att du har seriös anorexi är det nog dags för seriös hjälp, ja


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

äru dum lr? jag menr int att jag ska ta livet av mig, jag kanske har dött av anorexian lr så kanske pappa dödar mig.

men känner du att du har seriös anorexi är det nog dags för seriös hjälp, ja


   
SvaraCitera