Aviseringar
Rensa alla

SKA JAG?


Ämnesstartare

Skriva till killen jag gillar på facebook, helt ärligt så vill jag men jag vet inte vad jag ska skriva? vill liksom inte skriva hej, vad gör du?
har någon en bra fråga, lite som ursäkt för att snacka med han , för jag har skrivit till han förut och så...

ÄNDRAT 2012-09-10 16:12

ÄNDRAT 2012-09-10 16:12
han går estet och jag natur så ser han typ aldrig


   
Citera

säg hej ba o se vad som händer[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om han bara svarar med ett hej då måste jag ju ha något mer o säga [crazy]


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

men om han bara svarar med ett hej då måste jag ju ha något mer o säga

Vad gör du?

Det brukar funka.... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jo det brukar det, men jag vill liksom ha någon "anledning" till att snacka med han [bigsmile]


   
SvaraCitera

Du kan ju snacka med honom om sport, läxor, grejer ni har gemensamt. Ni kan köra S elr K också.... Snacka från hjärtat [wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, du är för bra du! [love]
tack![smile]


   
SvaraCitera

Haha [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men den här killen är så fruktansvärt blyg också[sad] vi har liksom jättemycket gemensamt också...


   
SvaraCitera

Om du börjar med `vad gör du?´ lite nonchalant som att du egentligen inte bryr dig om liksom. Sedan rullar det säkert på.... Men tror du att han gillar dig då? [wink][cool]


   
SvaraCitera

"Den här känslan som jag har är inte min, den blev kvar, är den din? Den smakar som du."

skriv det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guuudinnan:

Om du börjar med `vad gör du?´ lite nonchalant som att du egentligen inte bryr dig om liksom. Sedan rullar det säkert på.... Men tror du att han gillar dig då?

Jag har ingen aning, helt ärligt! vi har ju snackat förut, i flera timmar på facebook om ingenting egentligen. Men nu har vi inte pratat med varandra på snart en vecka och så. Han verkar inte vara den där killen som pratar med tjejer, eller vad man ska säga, just för han är för blyg. I skolan vågar han knappt titta på mig trots det att vi snackat i flera timmar med varandra [shake]


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

Jag har ingen aning, helt ärligt! vi har ju snackat förut, i flera timmar på facebook om ingenting egentligen. Men nu har vi inte pratat med varandra på snart en vecka och så. Han verkar inte vara den där killen som pratar med tjejer, eller vad man ska säga, just för han är för blyg. I skolan vågar han knappt titta på mig trots det att vi snackat i flera timmar med varandra

men testa att chatta så där om ingenting igen, sedan kan du börja småsnacka med honom i skolan. Lite diskret och försiktigt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni? [smile]


   
SvaraCitera