Aviseringar
Rensa alla

ska jag äta middag igen nu?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ahaaa men du gillar dom ändå alltså? [blush]

Jaaaa, jag gillar kläder som är så fula att de blir snygga. [smile]
Och har hellre fula än tråkiga kläder.


   
SvaraCitera

Ät bara! Är man hungrig eller bara sugen på något så ät. Det skadar inte att göra det någon enstaka gång så där. Ska du dessutom vara uppe i några timmar till så är det ingen fara alls.

Jag har inget kul att berätta om dagen. Ägnade hela eftermiddagen åt att sitta och få stryk utav 13åriga tyskar på Halo. Så kul har jag haft det. Så det roligaste var väl egentligen när jag till slut lyckades pallra mig därifrån och göra något vettigt istället.

ladysmurf:

Roligaste som har hänt mig är nog när min lillebror kastade en snöboll på mig[sad] Och det var inte ens roligt[sad]

Hahaha, förlåt men du fick det att låta kul men det är det ju inte egentligen. [sad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

åh, solo?

Ja, delvis. När jag gick var det dags för dans till lite dansband. Så söta. Det var en tant som sa minst tio gånger att vi skulle sätta upp en lapp på en affär där vi skrev att vi gärna spelade på deras fest. Hon tyckte verkligen att hon hade kommit på en jättebra idé och gick runt till alla och berättade om detta. En annan tant presenterade mig som Minna hela tiden, detta trots att jag rättade henne ett flertal gånger. Sen fick tjejen som spelade gitarr heta Minna istället, och då hette jag tydligen Evelina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jaaaa, jag gillar kläder som är så fula att de blir snygga. Och har hellre fula än tråkiga kläder.

gut!!

El Guaje:

Ägnade hela eftermiddagen åt att sitta och få stryk utav 13åriga tyskar på Halo. Så kul har jag haft det. Så det roligaste var väl egentligen när jag till slut lyckades pallra mig därifrån och göra något vettigt istället.

låter som en fulländad dag [wink]

Capture:

En annan tant presenterade mig som Minna hela tiden, detta trots att jag rättade henne ett flertal gånger. Sen fick tjejen som spelade gitarr heta Minna istället, och då hette jag tydligen Evelina.

min chef kallade mig julia i torsdags [sad][sad][sad] har bara jobbat där en vecka iofs men ändå [sad]

Capture:

Det var en tant som sa minst tio gånger att vi skulle sätta upp en lapp på en affär där vi skrev att vi gärna spelade på deras fest. Hon tyckte verkligen att hon hade kommit på en jättebra idé och gick runt till alla och berättade om detta.

haha, vad söt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hahaha, förlåt men du fick det att låta kul men det är det ju inte egentligen.

Haha jag kan skratta åt det nu men inte när det hände, han fick in en klockren träff rakt i huvudet på mig[sad] Det var ej skönt.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha, vad söt

Ja. Gamla människor är så söta. Min mormor började gråta när jag sjöng. Söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Min mormor började gråta när jag sjöng

började inte du gråta då? 🙁 skulle nog jag gjort


   
SvaraCitera

Jag upplevde precis det roligaste idag! Råkade se Kapten Röds senaste(första?) musikvideo. Han är ju så läskig att man blir glad utav den! [party]

ladysmurf:

Haha jag kan skratta åt det nu men inte när det hände, han fick in en klockren träff rakt i huvudet på mig[sad] Det var ej skönt.

Nej aj, det är inte okej att kasta i huvudet! [mad] Hoppas du gjorde igen med det dubbla!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

började inte du gråta då? 🙁 skulle nog jag gjort

Går ju inte an att stå och gråta när man uppträder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Går ju inte an att stå och gråta när man uppträder!

det är sant, men hade nog inte kunnat hjälpa det. klarar inte när folk gråter [tard]

El Guaje:

Råkade se Kapten Röds senaste(första?) musikvideo. Han är ju så läskig att man blir glad utav den!

vilken låt? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej aj, det är inte okej att kasta i huvudet! Hoppas du gjorde igen med det dubbla!

Haha nej skulle känna mig jätteelak om jag gjorde på grund av att han bara är 5år[cute] Men han fick en knuff och ramlade på en snöhögg och han låg där ett tag för att han kunde inte komma upp[badgrin]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vilken låt? 😮

1.000.000 Nollor, är den ny? Vet att musikvideon är ny men om låten är det vet jag inte. Lyssnar bara på samma 3,4 låtar utav honom i vanliga fall men nu upptäckte jag den här.

ladysmurf:

Haha nej skulle känna mig jätteelak om jag gjorde på grund av att han bara är 5år[cute] Men han fick en knuff och ramlade på en snöhögg och han låg där ett tag för att han kunde inte komma upp[badgrin]

Haha oj då. Och här sitter jag och hetsar dig till att ge dig på honom. Det skulle ju vara lite taskigt faktiskt. [wink] Men det är rätt, en liten knuff kan även en 5åring ta. De måste ju lära sig redan från början att det inte är okej att kasta i huvudet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

1.000.000 Nollor, är den ny? Vet att musikvideon är ny men om låten är det vet jag inte

åh [love][love][love][love] hörde den live i somras på festival tror den var ny då iaf, HAN VAR SÅ JÄVLA BRA VILL SE MER MER MER


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

åh [love][love][love][love] hörde den live i somras på festival tror den var ny då iaf, HAN VAR SÅ JÄVLA BRA VILL SE MER MER MER

Hehe kan tänka mig att han är rätt trevlig att se på live. Och du kommer nog få massvis av chanser att se honom igen framöver. Han tycks ju bli allt mer populär. [smile]


   
SvaraCitera