Aviseringar
Rensa alla

Ska jag åka utomlands till killen jag gillar?


Ämnesstartare

Började av en slump snacka med en snubbe jag tycker är väldigt mysig, och han gillar mig väldigt mycket med. Han är i min stad ibland men han bor I Berlin. Han säger att jag är välkommen dit och vill att jag hälsar på osv. Ibland känner jag att jag vill bort från allting och bara vill vara med honom, vill bara boka ett flyg ibland och sticka. Nu har vi inte snackat på så länge så vet ju inte om det han sagt är helt sant, att han aldrig träffat någon som mig osv, han kanske bara snackar med mig för att och inte gillar mig, svårt att inte få det här att låta töntigt hahah.. Vill ju liksom inte riskera att hamna hos en idiot, fast han verkar underbar. Hur skulle ni göra? Lita på honom och hälsa på honom eller göra som 'mamma nog skulle vilja', typ åk inte med 'främlingar' osv. Känner honom ju inte så väl än men vill bara fly från min tråkiga vardag. 


   
Citera

säger som abba... take a chance


   
SvaraCitera

Åk men förvänta dig inte för mycket


   
SvaraCitera
Kudhos

Har du aldrig träffat honom? Åk inte. Det låter oklart som fan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Har du aldrig träffat honom? Åk inte. Det låter oklart som fan. 

Joodå har träffat honom, annars skulle jag inte åka Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

feministfittan:

Joodå har träffat honom, annars skulle jag inte åka Glad

Aha, men dåså. Men prata med honom mer för jag fick intrycket att er relation verkar ha svalnat lite.


   
SvaraCitera

Åk på semester till Berlin och ta in på ett eget hotell. Säg att du vill att ni ska träffas och om han känner som han sagt kommer ni säkert ha det jättetrevligt och lära känna varandra hela veckan. Om det inte e så att han inte känner nått speciellt för dig så finns det ju en massa andra saker att göra i Berlin. Jag vet inte om det riktigt är en bra ide att bo hos en rätt så okänd man. (Hoppas jag tolka det rätt) Jag tycker däremot att du borde hälsa på honom.


   
SvaraCitera