Aviseringar
Rensa alla

Ska jag avregga mig?


Antagligen skar hon sig själv, hon har en psykisk sjukdom tror jag. (No offence, läst din tråd om det)


   
SvaraCitera

Mary K:

Du tolkade det helt rätt, min älskade! [rolleyes]

[love]

Imaginary Entity:

Antagligen skar hon sig själv, hon har en psykisk sjukdom tror jag. (No offence, läst din tråd om det)

Men fan, är det så här, tycker jag ändå att du ska avregga, om du är så känslig [sad]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

JA!!! (Du röstade på detta alternativ)

Inte för att jag bryr mig, men då det alternativet inte fanns röstar jag såhär.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Men fan, är det så här, tycker jag ändå att du ska avregga, om du är så känslig

Det är inte direkt kommentarerna här som triggar igång det, det behövs inte mycket för att människor med denna typ av sjukdom ska göra det. Hon behöver professionell hjälp, jag såg en dokumentär om detta...


   
SvaraCitera

Ending Jon:

[love]

[love][love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imaginary Entity:

Det är inte direkt kommentarerna här som triggar igång det, det behövs inte mycket för att människor med denna typ av sjukdom ska göra det. Hon behöver professionell hjälp, jag såg en dokumentär om detta...

Jag får professionell hjälp, terapi och mediciner. Har bla gått hos psykolog sen jag var 5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men fan, är det så här, tycker jag ändå att du ska avregga, om du är så känslig [sad]

Du har inte sätt vad de säger heller, det är inte minisaker direkt.


   
SvaraCitera

Ta inte ditt liv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imaginary Entity:

Ta inte ditt liv!

Jag har inte planerat det heller.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Du har inte sätt vad de säger heller, det är inte minisaker direkt.

Nä det är ju sant, men dessa människor känner dig inte, det är lätt att slänga ur sig massa dumheter då, ta det inte för hårt snälla [sad]


   
SvaraCitera

Det är verkligen unexplored area, vad gäller det som händer efter döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imaginary Entity:

Det är verkligen unexplored area, vad gäller det som händer efter döden.

Jaha och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nä det är ju sant, men dessa människor känner dig inte, det är lätt att slänga ur sig massa dumheter då, ta det inte för hårt snälla [sad]

Det är omöjligt att inte ta till sig när ex. folk som vet att jag är delvis japanska, har massa japanska vänner osv och flera säger att japaner och Japan är genuint onda och det sämsta landet som finns.

Eller när folk säger att jag är dum i huvudet för att jag har massa känslor eller inte anser att det är kul att såra folk.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Jaha och?

Träd inte in där för tidigt bara!


   
SvaraCitera

Nja mycket sjukt produceras ju i Japan, men människorna är en sjuk art helt enkelt.


   
SvaraCitera