Aviseringar
Rensa alla

Ska jag bli kk med honom?


swyrx
Ämnesstartare

Jesus vilka problem jag har just nu känner jag. Jag skrev i en annan tråd att jag skriver med en kille. Låt oss kalla han för Adam.

Jag har vetat vem det är i snart 1 år eftersom han brukar åka till min stad under vår och somrar. (han bor i en annan stad) Han är 3 år äldre än mig och inte oskuld. Och jag har alltid haft nån liten crush på honom. Och nu för ca 2 veckor sen tog jag mod och följde han på instagram och la till han på snapchat och vi har fått en oerhört bra kontakt med varann, vi kom upp på varandras snapchatlistor på bara en kväll och nu smsar vi osv. Han sa att han kan bli min kk i vår och sommar men grejen är att jag är oskuld och liksom när en tjej förlorar oskulden till en kk så är man slampa enligt dagens samhälle, och folk kommer ju inom sin tid få reda på att jag inte är oskuld längre. Det är ju inte så att jag kommer kunna hålla det hemligt hur länge som helst och mina vänner kommer ju förstå. 
Men det jag också tänkt mycket på är att jag skulle kunna ha ett förhållande med denna Adam och det är jag ganska säker på att Adam inte skulle kunna, tror att han bara vill ha sex med mig.
Men vi har bestämt att vi inte bara ska ha sex utan även hänga på dagarna som vanliga vänner och va med varandras vänner osv, och det kan ju göra att känslor utvecklas. 

Så mina frågor är:
*Ska jag satsa på att bli kk med han och låta han ta min oskuld?
*Är det möjligt att vi kan få känslor för varann båda två om vi kommer träffas under dagar som vänner och redan nu har dagligen sms kontakt med varann?


   
Citera

ja         


   
SvaraCitera

sex är nice, do it

s


   
SvaraCitera
reben

d1a e bättre o avgöra m hjärtat än m hjärnan o rada upp för o nackdelar o sånt trams.


   
SvaraCitera

ja jättebra idé ni kommer bli fucked grabbar 


   
SvaraCitera
time
 time

Vill du ha sex med killen, så ha sex med killen. Om du vill vara kär i någon du har sex med första gången så väntar du och återupptar kontakt med den här snubben en annan gång. Våga gå ifrån vad "samhället" säger, det är din kropp och ditt eget val, det kan ingen annan ta i från dig.


   
SvaraCitera

En tjej som har sex alls anses som slampa i dagens samhälle, så bry dig inte så mycket just om samhället (bästa är nog att inte bry sig alls då "samhället" tycker rätt många saker som nog rätt många personer tycker är bisarrt), utan känn efter vad du själva vill. Om du bestämmer dig för att genomföra det kommer det då att visa sig vilka som är dina sanna vänner, för dom sanna vännerna kommer att acceptera, förstå och respektera, medans dom som inte gör det är inte bra nog att vara dina vänner ändå.

När det gäller känslobiten så... som jag förstått har du redan känslor för honom i form av en crush. Chansen finns att han får känslor för dig, men jag kan inte säga hur stor eller liten den chansen är, det går nog inte att säga alls, utan det är något som tiden får utvisa - om ni blir kk.

Hjärta


   
SvaraCitera

Det heter "med honom".


   
SvaraCitera

Är det bara kondomsex eller ska han få spruta i dig också?


   
SvaraCitera

det är väl inte normalt med kk


   
SvaraCitera