Aviseringar
Rensa alla

Ska jag byta stil eller ska jag inte?


Ämnesstartare

farbror gugge:

låter lite bratigt

antrax:

blazer.

Okej. Men jag tog det bara som en utväg för att kostym kanske är overkill på en fjortonåring? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar själv på att byta stil förresten, blev inspirerad av antikdeckarnas elsa billgren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Dessutom skriver du lite fel grammatiskt

och, du fattar ju va ja skriver elr annars e de du som e fel [crazy][crazy] men ärligt vad skrev jag fel?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kan du inte köpa typ nåt par chinos och blanda lite liksom?

Jo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

funderar själv på att byta stil förresten, blev inspirerad av antikdeckarnas elsa billgren

Ska du bli en docka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

vad skrev jag fel?

hannnah:

skjorta bara funkar med med blazer å grejer blir det stropp direkt

Det där... Fattar knappt faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Det där... Fattar knappt faktiskt

ska stå MEN med, råka skriva fel i all hast. förlåt mig för mitt misstag unge man.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ska du bli en docka?

ja
vore väl fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

jo men alltså att köra på den ena oftast och den andra lite mindre ofta. Då jag inte hittar snygga t-shirts så lätt och sådant så kan jag ju ha bara snygga i garderoben istället för att fylla den med ful skit p.g.a att man måste ha nånting på sig .

Förstår inte problemet, köp kläder du gillar och ha på dig dem och så blir det braaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Okej. Men jag tog det bara som en utväg för att kostym kanske är overkill på en fjortonåring? [crazy]

hahaha wtf : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Förstår inte problemet

Problemet är att jag möjligtvis växer ur skjortorna och det lättare, och dom är dyrare.

farbror gugge:

hahaha wtf : S

Vad? Har du något bättre förslag eller? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja de vore bra. dessutom är det inte så dyrt som man kan tro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja de vore bra. dessutom är det inte så dyrt som man kan tro

Nä, jag vet. Men det är mycket dyrare om man skulle gå och köpa massa 19:90 tröjor och nöja sig med det. Men annars är det inte så farligt mycket dyrare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst... careface. förstår inte att man lägger ned så mycket energi, pengar & tid. sorgligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

seriöst... careface. förstår inte att man lägger ned så mycket energi, pengar & tid. sorgligt

Haha, tänkte göra en "/facepalm" eller liknande i omröstningen men jag gjorde det inte... Vadårå? Är väl inget fel med att man lägger ner tid,pengar och energi på att leta kläder och sånt?


   
SvaraCitera