Aviseringar
Rensa alla

Ska jag färga håret?


Ämnesstartare

Jag är trött på mitt hår igen [n] (Har rött nu). Ska jag färga det svart eller kommer jag bara ångra mig när jag inte kan få det ljusare igen? Halp me. (Färga det brunt eller i någon annan tråkig färg kommer inte på fråga).

(Bilder finns i galleri, knock your socks off)


   
Citera
Ämnesetiketter

Jaså, vilka bilder är aktuella, då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jaså, vilka bilder är aktuella, då?

De längst ned, där jag har rött hår.

misfits:

(Har rött nu)


   
SvaraCitera

Åh, du passar i båda. Dock vore lite rödare trevligt, eller lite mer rödorange (Ja, ja, rödorange!). Om man passar i båda, är i regel rött att föredra framför svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Åh, du passar i båda. Dock vore lite rödare trevligt, eller lite mer rödorange (Ja, ja, rödorange!). Om man passar i båda, är i regel rött att föredra framför svart.

Mjo, jag antar det. Men jag är trött på rött hår D: jag har haft det i säkert... flera månader!


   
SvaraCitera

misfits:

Mjo, jag antar det. Men jag är trött på rött hår D: jag har haft det i säkert... flera månader!

Jag skulle gärna se dig i ljust orange, rödlätt ton! Skulle vara ffffint. Mja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag skulle gärna se dig i ljust orange, rödlätt ton! Skulle vara ffffint. Mja.

Har redan haft det, jag är mer sugen på lite mörkare hår tror jag. Sen skulle mitt hår hata mig om jag blekte det igen. har redan blekt från svart till blont två gånger på ett år [rolleyes]


   
SvaraCitera

misfits:

Har redan haft det, jag är mer sugen på lite mörkare hår tror jag. Sen skulle mitt hår hata mig om jag blekte det igen. har redan blekt från svart till blont två gånger på ett år

Du vill egentligen färga det svart, du argumenterar ju endast emot allt annat. Brunt skall du icke ha, nej, det vill du inte.

Färga det svart, tös.


   
SvaraCitera

Färga svart. Fett skönt.


   
SvaraCitera

Ändrar mig, köp svart hårfärg och skänk den till de behövande. (Mig)


   
SvaraCitera

Svart.


   
SvaraCitera

svart.


   
SvaraCitera

Hur som helst, om du har rött eller svart så kommer det bli svårt (ta relativt mycket pengar) att få det ljust igen ..men jag tycker nog inte att du ska satsa på svart om du inte är säker eftersom det är rätt så slitande för håret och det är lätt att det kan bli fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Ska jag färga det svart

färga det svart, det är det enda rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klenkaka:

färga det svart, det är det enda rätta.

Jag blev faktiskt sjukt sugen först efter att jag sett dina bilder i rampjuset [blush]

Reeplay:

men jag tycker nog inte att du ska satsa på svart om du inte är säker eftersom det är rätt så slitande för håret och det är lätt att det kan bli fult.

Nja, lätt fult, hur menar du då? Har färgat det svart själv sedan jag var 17 så det ska nog inte vara något problem. men det är sant det du säger, att det är jobbigt att få det ljust igen om man vill.

Ögon i en plåthink:

Färga det svart, tös.

emery:

Färga svart. Fett skönt.

ja, fan jag köper svart hårfärg idag. Fast jag sparar nog rött på sidorna 🙂


   
SvaraCitera