Aviseringar
Rensa alla

Ska jag göra detta?


Ämnesstartare

Hej en jag träffa i centrum erbjöd mig 1000 kronor om jag sög av honom och sa att han ville detta några ggr i mån...känner att jag vill ha pengarna och suga är ju inte så farligt även omhan va typ 50. Vad tycker ni andra tjejer i min åder? Jag skulle verkligen gilla pengarna 


   
Citera
Ämnesstartare

Varför ska du rätta dig efter vad andra tycker? Om du verkligen vill, gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjeh, tycker ej. Brukar leda till oanade konsekvenser. Såvida du inte är bekväm med att vara en slut förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns väl en viss risk att det eskalerar på olika obehagliga vis, särskilt om du är riktigt ung osv.
gör vad du känner för


   
SvaraCitera

Minst 2000.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt bli. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag varit tjej så hade jag aldrig gjort det. Finns som sagt en risk att han utsätter dig för annat som du absolut inte vill... Då kommer pengarna inte längre vara värda det.  


   
SvaraCitera
Berit

men tänk på könisar :c


   
SvaraCitera

Var medveten om att det finns risker och bestäm själv. 


   
SvaraCitera

Nu är jag ingen i din ålder,
men jag hade aldrig gjort det pågrund av konsekvenser. 
Vet du ens ifall han är ren ifrån  könssjukdomar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte säker men är detta inte prostitution?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fia2002roles:
Hej en jag träffa i centrum erbjöd mig 1000 kronor om jag sög av honom och sa att han ville detta några ggr i mån...känner att jag vill ha pengarna och suga är ju inte så farligt även om han va typ 50. Vad tycker ni andra tjejer i min åder? Jag skulle verkligen gilla pengarna 

Jag är ju inte i din ålder men nej jag tycker absolut inte att du ska göra det. Du kommer definitivt utveckla ett destruktivt beteende senare (må riktigt jävla dåligt psykiskt) och det är inte värt det. Män och kvinnor som ger sig på tonåringar/barn ska fan låsas in och få psykiatrisk vård tycker jag. Prata med dina föräldrar och gör sen en anmälan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5000kr minst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är kille och min spontana kommentar blir i första hand - ANVÄND KONDOM! 

Misstänker iof sig att det inte lär stanna vid en avsugning några gånger i månaden utan förr eller senare har du kuken vilt sprutande i fittan.  Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten:
Jag är kille och min spontana kommentar blir i första hand - ANVÄND KONDOM! 

Misstänker iof sig att det inte lär stanna vid en avsugning några gånger i månaden utan förr eller senare har du kuken vilt sprutande i fittan.  Tumme ned

Det är därför man behöver en hallick.


   
SvaraCitera