Aviseringar
Rensa alla

Ska jag hittar på med min 940 ?


Ämnesstartare

Hej! (äger) en volvo 940 94 tror jag att det är men jag vet inte vad jag ska hittar på med den just nu ser den ut så här IMG_2881.jpg
helt jävla tråkig Tumme ned


   
Citera
Ämnesstartare

Trimma lysena och burna lacken. 


   
SvaraCitera
mynona

Du kör den från tant Eivor fram till tant Margareta och tillbaka igen. Det är vad du gör med den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måla eldflammor nere vid kanterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En stortvätt inkl vaxning skulle nog inte sitta helt fel. Dvs polera upp den lite grann. Mycket glad

Dra sedan ner den jävla fula motorvärmsanlslutningen/kupévärmsanslutningen under stötfångaren. Den ser för jävlig ut där den sticker fram.  Ledsen

Är det din bil? Kanske inte så smart att lägga ut bilen på UM med reg nr. Inom en minut vet varenda surfare vad du heter och bor. Blink

En 93:a såg jag som vid senaste besiktningen 4 juni 2012 rullat 35.380 mil ooch är avställd sedan 30 juni förra året. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:
Trimma lysena och burna lacken. 

näää 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör omkring på stan och rök i den och lysnna på cool musik. Ni kommer få mycket respekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:
En stortvätt inkl vaxning skulle nog inte sitta helt fel. Dvs polera upp den lite grann. Mycket glad

Dra sedan ner den jävla fula motorvärmsanlslutningen/kupévärmsanslutningen under stötfångaren. Den ser för jävlig ut där den sticker fram.  Ledsen

Är det din bil? Kanske inte så smart att lägga ut bilen på UM med reg nr. Inom en minut vet varenda surfare vad du heter och bor. Blink

En 93:a såg jag som vid senaste besiktningen 4 juni 2012 rullat 35.380 mil ooch är avställd sedan 30 juni förra året. Tumme upp

aaa jo den är smusi 
min pappa står på bilen cx så söker man upp den får man fram en 56 årig gubbe 
okej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Kör omkring på stan och rök i den och lysnna på cool musik. Ni kommer få mycket respekt

dufuck ? är det ingen som har tänkt på tööbo och etanol ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Häftigt, jag har en 97a!

Men måste du göra så mycket?
Det du kan är ju att flytta på prylen för kupefläkten som sticker fram. Annars vet jag inte. Låta laga eventuella småfel kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knulla stort i bilen

Storknullaren :

dufuck ? är det ingen som har tänkt på tööbo och etanol ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kära far köpte bilen till mig för typ 1 och 5 tror det har rullat 40.000 mil och haft 13,14 ägare plus är vinter körd fast det ser man för hjulhusen börjar rosta upp har även rost på dörren som kommer förhoppningsvis bli en etta på besiktningen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fundera att lacka den matt vit eller något annat bilen ska bli en blick fångare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ som den fast det är en 240 1395642977_67_0.jpg


   
SvaraCitera