Aviseringar
Rensa alla

Ska jag köpa YT-views?


Ämnesstartare

Jo det är så här att mitt videoklipp har fastnat på 301 visningar, ska jag köpa 3000 views så det inte är på 301 visningar?

(Klicka här för att se videoklippet) Videon


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänker inte klicka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Tänker inte klicka

Why?


   
SvaraCitera

du kan få köpa mitt klick


   
SvaraCitera
Kudhos

Alla Yt har real tids uppdatering på views till 301. Sen kommer de i klumpar. Har du fått mer än 301 views så kommer det uppdateras så småningom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du kan få köpa mitt klick

NÄJ!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Alla Yt har real tids uppdatering på views till 301. Sen kommer de i klumpar. Har du fått mer än 301 views så kommer det uppdateras så småningom. 

Mitt andra videoklipp uppdaterades inte på en vecka, efter det så uppdaterades det ALDRIG


   
SvaraCitera
Kudhos

HoodFront:

Mitt andra videoklipp uppdaterades inte på en vecka, efter det så uppdaterades det ALDRIG

Happ. Du kanske inte har något folk vill se helt enkelt. Youtube är stort, svårt att göra så folk vill se ens innehåll.


   
SvaraCitera

HoodFront:

Mitt andra videoklipp uppdaterades inte på en vecka, efter det så uppdaterades det ALDRIG

Vissa videor fastnar sådär och går inte att göra något åt. Kanske kontakta youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Vissa videor fastnar sådär och går inte att göra något åt. Kanske kontakta youtube

Visst, pysen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MAJSELIBAJS


   
SvaraCitera

HoodFront: Jo det är så här att mitt videoklipp har fastnat på 301 visningar, ska jag köpa 3000 views så det inte är på 301 visningar?


   
SvaraCitera

Det ordnar sig så fort du skapar nåt som folk vill se.


   
SvaraCitera

S3ON:
du kan få köpa mitt klick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det ordnar sig så fort du skapar nåt som folk vill se.


   
SvaraCitera