Aviseringar
Rensa alla

Ska jag köpa YT-views?


Är det du som gjort låten? Kan ju knappast kalla det för en video eftersom det bara är en stillbild. Spelade upp den för farsan som är musikproducent och han tyckte att det hade räckt att den varit 1.25 lång. Dvs det som händer efter 1.25 är bara en repris av det man redan hört.  Ledsen

Hur gammal är du? Din ålder får man självklart också ta med i beräkningen.   Blink

EDIT - såg nu i efterhand att du bara var 11 år gammal.  Tumme upp  LYCKA TILL! Glad


   
SvaraCitera

HoodFront:

Nä, ge mig 500 spänn så ska jag tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:
Är det du som gjort låten? Kan ju knappast kalla det för en video eftersom det bara är en stillbild. Spelade upp den för farsan som är musikproducent och han tyckte att det hade räckt att den varit 1.25 lång. Dvs det som händer efter 1.25 är bara en repris av det man redan hört.  Ledsen

Hur gammal är du? Din ålder får man självklart också ta med i beräkningen.   Blink

EDIT - såg nu i efterhand att du bara var 11 år gammal.  Tumme upp  LYCKA TILL! Glad

Hej, det är jag som har gjort låten, awesome att du spelat upp den för din farsa som är producent, det har alltid varit min dröm, jag är 11 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej allihopa, det är så här att jag ska radera låten och lägga upp den med en musikvideo, jag har kortat ner låten till 1:25!

Hälsa din pappa tack för tipset ghost writer!

ghostwriter: Han tyckte att det hade räckt att den varit 1.25 lång.


   
SvaraCitera