Aviseringar
Rensa alla

Ska jag säga det? och hur?


Ämnesstartare

Kan någon hjälpa mig?
Jag och en kompis satt vid chatroulette för typ 3 månader sedan. Vi träffade två killar som vi hållit kontakten med sen dess. Och jag gillar den ena.. Jag vill berätta det för honom. Men rädd att bli dissad. Jag skrev ett "<3" till han förut, då vi skämtade med han och han tog det seriöst. Då skrev han " :* "
men vette fan om han var seriös. Han är typ världens bästa.. och om han inte gillar mig vill jag inte att allt ska bli helt retard och att jag inte kan prata med han som jag gör nu, eller att han kmr skriva till er, ni killar, hur skulle ni reagera om en tjej som ni bara vill vara kompis med skulle skriva "jag tror jag har känslor för dej" till er? skulle ni igga eller vadå?
När vi sa att vi skulle åka dit och träffa dom han bah " Det skulle vara skit nice men det är jävligt långt och kostar as mkt!" Dom bor i skåne.. och vi i Umeå. funderar på att skriva det nu... help please?


   
Citera

Twilightfreak:

Jag skrev ett "<3" till han förut, då vi skämtade med han och han tog det seriöst. Då skrev han " :* "

jahapp, haha[tard]

Twilightfreak:

?

tycker nog att ni ska ses innan du börjar analysera dina känslor för honom


   
SvaraCitera

hur gamla är ni?


   
SvaraCitera

skåne och umeå är då inte direkt nära varandra och med tanke på ditt språk är ni inte speciellt gamla. fortsätt håll kontakten med dem/honom om du vill. men förvänta dig ingenting.


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Då skrev han " :* "

Börjar jag bli gammal eller? Vad betyder den där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

skåne och umeå är då inte direkt nära varandra och med tanke på ditt språk är ni inte speciellt gamla. fortsätt håll kontakten med dem/honom om du vill. men förvänta dig ingenting.

Tanke på mitt språk? "inte speciellt gamla" ja.. med tanke på namnet ungdomar.se trodde jag den här hemsidan var för ungdomar? :p


   
SvaraCitera

Åk halva vägen var och ta med era föräldrar alla fyra mvh mamma


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Tanke på mitt språk? "inte speciellt gamla" ja.. med tanke på namnet ungdomar.se trodde jag den här hemsidan var för ungdomar? :p

Sa aldrig att det var något fel. Sa bara att det språk tyder på att du troligen är runt 13-16 +- nåt år kanske. när man är i den åldern är det inte direkt lätt gjort att åka från umeå till skåne för att träffa en egentligen helt okänd person. Men som sagt fortsätt ha kontakt med honom om du vill så kan det ju kanske bli något senare. vem vet [smile]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Börjar jag bli gammal eller? Vad betyder den där?

:* betyder typ att man ger en puss.

Men asså träffa honom innan du bekänner känslor. Det kan bli helt fel annars.


   
SvaraCitera