Aviseringar
Rensa alla

Ska jag satsa på han med 100% utsida eller han med 100% insida? Endast seriösa svar tack!


Ämnesstartare

Mitt dilemma är att det finns två killar i mitt liv och jag inte vet vem jag ska "välja".

Den ena "killen 1" har jag varit kär i länge men han vill bara vara oseriös med mig för han tycker jag är het och vi bara träffats ett par gånger hittills. Han är 23 och verkar ha mycket benägenhet att såra för han har ett stort ego och finner nästan mig ointressant att snacka med trots att jag gör allt rätt. Tilläggas bör att han ser ut som en manlig upplaga av mig själv och är skitsnygg i övrigt (lång och stilig perfekt k*k osv) samt har hög status och allt det jag finner attraktivt hos en kille (som att han är reserverad populär har skön humor stil röst etc). Jag och denna har inte gått hela vägen men nästan och kyssts dock gled det hela ut i sanden. Jag skulle vilja ha denna kille för jag ser det som ultimata utmaningen att vinna hans hjärta men då måste jag riskera att bli sårad eftersom han bara vill vara oseriös med mig nu "i början".

Sen har vi "kille 2" som vore perfekt att ha som pojkvän för han har alla INRE kvalitéer - men inga yttre jag söker. Han är kort och har lika smala axlar som mig/en tjej typ. Han är överdrivet smal i övrigt MEN har endå typ "dubbelhaka". Dessutom en röst som en liten gammal dvärg. Väktare på 18+ ställen har frågat om han har åldern inne (och jag tror de beror på att han ser så underutvecklad ut). Jag finner han kort sagt inte attrakiv alls MEN när vi myst (utan kyssar) har sättet han rört mig på gjort mig upphetsad. Jag vågar dock inte ligga med honom för hans k*k är enorm! Han är alltid omtänksam och behandlar mig som en princessa samt utgör ett stort stöd som vän i tunga tider. Han får mig att må bra men han bor typ 4h bilresa ifrån mig så de är inte ofta vi kan ses. Jag ser det som ett hinder att han ser ut som han gör och verkar så osäker - raka motsatsen till kille 1 som har världens bästa självförtroende. Kille 2 skulle jag nästan skämmas att presentera för de jag känner och min familj för han mer ser ut som en underutvecklad pojke med en gubbes egenskaper än en 24-årig man.

Om kille nr 2 hade haft kille 1'ts utseende eller kille 1 haft kille 2's insida vore det en riktig drömprins, frågan är om han finns får ute. Jag borde kanske inte satsa på någon av dom här två men just nu är det såhär det ligger till.

Vem tycker ni jag ska "välja" och varför?


   
Citera

diamond_:

riktig drömprins

Sådant existerar inte i verkligenheten, det borde du vara gammal nog att förstå.

Så frågan du ska ställa dig är: Vill du ha en pojkvän eller bara knulla.


   
SvaraCitera

Är du typ 14?


   
SvaraCitera

Håll andan tills du får en vision om framtiden.


   
SvaraCitera

diamond_:

verkar ha mycket benägenhet att såra för han har ett stort ego och finner nästan mig ointressant att snacka med trots att jag gör allt rätt.

[rolleyes]

diamond_:

som vore perfekt att ha som pojkvän för han har alla INRE kvalitéer

Dold text:

diamond_:

hans k*k är enorm!


[cute]

Ja, undra vad en normal människa skulle välja.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Imoon:

Ja, undra vad en normal människa skulle välja.

Kille #3


   
SvaraCitera

Kille två är inte värd dig, eftersom du skäms över honom.
Kille ett vill bara knulla dig.

Dold text: Seriöst, VI kan inte besluta över ditt liv. Du kan ju inte välja partner utifrån vad användare på ungdomar.se tycker.

[smile]


   
SvaraCitera

Fy fan:

Kille #3

Japp, ingen av dina kandidater utan en kille som har både insida och utsida!
Dessutom tror jag inte du är kär i kille 2, då hade du aldrig kritiserat hans utseende på det sättet du gör här, eller skämts för att visa upp honom för dina anhöriga!!! välj inte pojkvän med förnuftet [no-no]

Kille 1 ser du mest som ett projekt, en utmaning. Vinner du hans hjärta så kommer tjusningen försvinna, det har du nog också redan fattat själv... Utsida vinner aldrig!


   
SvaraCitera

Fy fan:

Kille #3

[y]


   
SvaraCitera

cocodrilo:

Japp

Imoon:

[y]

[cool]


   
SvaraCitera

åhhh, det är söta uttrar på viasat nature!


   
SvaraCitera

Klorofyl:

åhhh, det är söta uttrar på viasat nature!

Avundas dig och dina kanaler [sad]


   
SvaraCitera

Jag tycker du bör stanna som singel tills du växt till dig. [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Du är inte värd kille två, eftersom du skäms över honom.

EDIT*

OnT:
Jävla n00b. väx upp och fyll iaf 16.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Avundas dig och dina kanaler [sad]

mina föräldrars kanaler, de har inte så många, bara några konstiga


   
SvaraCitera