Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skriva till honom?


Ämnesstartare

Jag är en tjej som är intresserad av en kille som går på min skola, vi har inte pratat med varandra men det känns som att han tittar på mig och ibland möts våra blickar och det känns som att han också är intresserad. Det kan ju vara så att jag bara inbillar mig att han tittar på mig för att det är vad jag vill.  Men jag undrar om jag ska ta första steget? Jag har lagt till honom på facebook, men inget mer. Ska jag skriva till honom eller är det bara konstigt? Är det konstigt om man skriver till någon som man aldrig har pratat med?
Om han inte skulle svara så skulle det vara jätte pinsamt att se honom dagen efter i skolan...
Hur ska jag göra? Snälla hjälp!


   
Citera

det är inte konstigt att skriva till en som man har på fb och går i samma skola som


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Skriv för fan. Vad är det värsta som kan hända? Han kan skita i att svara. Men då vet du åtminstonde att han inte är något att satsa på. Det bästa som kan hända därimot är att ni kanske klickar, får en jättebra relation och utvecklas till något mer. Du ångrar mer om du inte skriver än om du gör det, oavsett vad resultatet blir, det kan jag lova dig. 🙂


   
SvaraCitera

Självklart ska du skriva. Kom ihåg, man ångrar det man inte gör, mer än det man faktiskt gör.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Men skriv bara.


   
SvaraCitera

Ja, du ska skriva Tumme upp


   
SvaraCitera

jae! skriv förfaen. 


   
SvaraCitera

leiz: Skriv för fan.


   
SvaraCitera