Forumet - ska jag sova nu?

ska jag sova nu?

245 0 67

Spana också in:

Rödingajäveln:

ja ska, o när ja sover sover värld1

coolt

Zapetta:

När man väl gör det men vägen dit är inte skön

haha nej det är också skönt. bästa med att sova är att vakna och inte gå upp utan att ligga kvar och somna om

Chibibbi:

kanske det du

mer av mina uttryck [surprised]

du börjar skrämma mig

känner jag dig?
Zapetta:

Ja det är grymt. Men att somna från början är bara drygt, om man nu inte däckar i samma sekund man lägger sig

haha jag somnar ofta rätt snabbt så är sällan några problem för mig. eller jo på sommaren när det är varmt är det inte skönt men på vintern är det underbart att krypa in under täcket och få värma sig
patrick bateman:

haha jag somnar ofta rätt snabbt så är sällan några problem för mig. eller jo på sommaren när det är varmt är det inte skönt men på vintern är det underbart att krypa in under täcket och få värma sig

Ah men somnar man snabbt är det nice, annars inte. Usch, sova på sommaren är så onice det kan bli. Älskar när hela sängen är iskall, när allting har varit ute på vädring typ. Mmmmm [love]
Chibibbi:

är du fast tjej

haha va?

nej

Zapetta:

Ah men somnar man snabbt är det nice, annars inte. Usch, sova på sommaren är så onice det kan bli. Älskar när hela sängen är iskall, när allting har varit ute på vädring typ. Mmmmm

´haha ja det gör jag också. jag brukar alltid låta rummet vädra innan jag lägger mig på vintern så det blir kallt och skönt och sen är det ljuvligt att gå och lägga sig