Aviseringar
Rensa alla

ska jag ta kontakt?


Ämnesstartare

Vänta isådär 2-3 dagar. Sen kan du nog fråga om hon har kört något o.s.v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaninen:

Vänta isådär 2-3 dagar. Sen kan du nog fråga om hon har kört något o.s.v

Låter som en bra ide.. Spännande.. Jag längtar efter hennes msn så man kan prata.. de bör man kanske inte fråga efter direkt väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

anske inte fråga efter direkt väl?

Nej det ska du inte göra. Se till att ni börjar smsa med varandra lite först.

P.S Om ni blir tillsammans någon gång så borde det vara kul att få veta. 😉


   
SvaraCitera

Nej, det tycker jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

hmm, svårt o veta hur ja ska göra.. blommor är kanske inte så dumt, men uppskattar verkligen en tjej det i 20 årsåldern?

Det skulle förvåna mig om hon inte gjorde det =)
Fördelen med det är att det verkligen inte kan misstolkas.

Vet att det är några dagar sen du startade tråden så jag undrar hur det går / har gått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Vet att det är några dagar sen du startade tråden så jag undrar hur det går / har gått?

Nu har jag väntat några dagar så sms:et är skickat med följande text. "Hej! Har du lyckats köra något sparsammare sen vi gick kursen? Ha det! //Henrik"

väntar på svar!

Kaninen:

.S Om ni blir tillsammans någon gång så borde det vara kul att få veta. 😉

Kommer uppdatera här om hur det går..Nu är sms:et just skickat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yiihhoo jag fick svar....!!!!![smile][smile]

Hon svarade sen fortsatte vi o prata lite om jobbet via sms,,hon e väldigt lätt o hitta samtalsämnen med så vi snackade en del om jobbet o så.. efter 10 sms typ så frågade jag om hon hade lust o prata på msn nån kväll (så lät de e inte så påtvingat heller) o ja fick hennes msn..

Fan vad go denna tjejen e altså... Man blir ju glad bara man ser de blinkar till i telefonen "medelande mottaget"

Hon verkar lika trevlig som när vi träffades och verkar vara intresserad av att fortsätta prata... hon undra dock hur ja fått hennes nr... "internet finns ju här osså skrev ja"

Så hon verkar inte emot att jag tagit kontakt..längtar tills vi ska snacka på msn...

Fan va glad ja e...[smile][smile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis 🙂 Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaninen:

Grattis 🙂 Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter 😉

Tackar... sitter o väntar på att hon ska logga in på msn bara...[smile]

Sen får man ju hoppas att hon e singel osså,, hon e verkligen tjejen för mig,,lätt för att få kontakt me varandra vilket jag inte brukar ha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller tummarna;) Du ska vara glad. Du verkar ha det mycket lättare än vad jag har. Jag har nämnligen samma problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaninen:

Jag håller tummarna;)

Tackar...

Kaninen:

Du ska vara glad. Du verkar ha det mycket lättare än vad jag har. Jag har nämnligen samma problem.

Mm för en gång skull verkar jag ha tur med en tjej,brukar vara för blyg,men eftersom man kan vara sig själv me henne så funkar de,jag träffade faktiskt henne idag osså... vi var på en utställning och där var faktiskt hon också,,helt otroligt.. men tyvärr var hon upptagen i hennes tävling så det blev bara ett "Hej"

Fan de pirrar i kroppen hela tiden bara jag tänker tanken på henne...o de gör jag istort sett jämt..

Vi har inte pratat på msn ännu,inte varit inne samtidigt ännu,hoppas snart.. bara hon inte är upptagen då blir jag knäckt...[cry]

Kaninen:

Jag har nämnligen samma problem.

oki,,berätta.. så kan vi hjälpa varandra i våra "problem"


   
SvaraCitera

henke4545:

Fan de pirrar i kroppen hela tiden bara jag tänker tanken på henne...o de gör jag istort sett jämt..

Vi har inte pratat på msn ännu,inte va

Grattis!, Nu måste du bara ta det lugnt. Visa INTE desperation, för det är direkt avtändande. Glöden måste komma sakta och inte "pang på rödbetan". Lär känna henne, prata om mycket, men inte allt. Du måste vara spännande för tjejen. Fast lite diskret om hon har varit ute och rest och isåfall med vem. Intressen, osv.. Du ska inte fråga rakt ut, HAR du någon person som du träffar stadigt? Försök glida runt ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orfeus:

Grattis!,

Tack!

Orfeus:

Du ska inte fråga rakt ut, HAR du någon person som du träffar stadigt? Försök glida runt ämnet

Mm har tänkt på de osså o inte fråga om hon e singel direkt...

Har ju hennes msn men hon har inte varit inne på tre dagar... vill så gärna prata me henne.... försöka hålla mig lugn med att inte skicka ett sms o fråga henne varför.... hoppas jag fått rätt msn-adress....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Så hon verkar inte emot att jag tagit kontakt..längtar tills vi ska snacka på msn...

Fan va glad ja e...

Kul! Kanske är hon inte inne på msn så mycket? Det skadar inte att ringa heller =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Kul! Kanske är hon inte inne på msn så mycket? Det skadar inte att ringa heller =)

Igår var det seg väntan innan hon loggade in men när hon väl kom in så bjöd hon in till chatt nästan direkt och vi pratade i 2 TIMMAR!!!

Så det måste ju nästan betyda att det finns intresse hos henne osså..

Det känns helt otroligt...det brukar bli obesvarad kärlek ivanliga fall,men detta känns faktiskt som det kan bli något.. Vi hade kul och lätt för o hitta något o prata om.. Äntligen en tjej som inte bara svara på frågor men "ja,oki nej mm mm utan själv ställer frågor..

Hon e f*n helt underbar,tänker på henne hela tiden,,tänkte lugna mig med att fråga om hon e upptagen.....så de inte blir för rakt på som någon sa här...

Om det nu går som jag hoppas att vi kanske kommer träffas igen (första gången ensamma med varann) så hoppas jag att jag kan övervinna min blyghet..

Hoppas tråden lever vidare,, skönt när det finns seriösa här som hjälp här... Det är skönt bara o prata om det istället för att ha allt inom sig själv..

Skönt o ha framförallt Lalle och Kaninen som följer utvecklingen,, ni har säkert fler bra tips efterhand som jag o tjejen förhoppningsvis lär känna varann...


   
SvaraCitera