Aviseringar
Rensa alla

Ska jag ta livet av mig?


Ämnesstartare

Jag sov 3 timmar inatt pga en dryg brud, mår nu piss.. Ska ja hänga mig i garaget?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej, det ska du inte. För även om du inte kan tro på mig nu, så är det sant.
Efter regn så kommer det alltid solsken.

Du är vacker och älskvärd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det ska du inte. Låt henne lida istället [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa jävulskapet om hon inte duger. Det är ju så man brukar göra istället för att lösa problemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har raderat en hel den onödiga inlägg nu, ni ska INTE uppmuntra till att man ska ta livet av sig. Skärpning nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Dumpa jävulskapet om hon inte duger. Det är ju så man brukar göra istället för att lösa problemen.

Alltså hon ville sova hos mig efter att ha festat hela natten.. Jag vägrade men hon tjatade ändå, till slut ignorerade jag bara henne o gick.. Klockan var då 5 på morgonen och vi hade stått och snackat om de i tre timmar.. Mår så jävla dåligt nu, sömnbris, allt.. Ett riktigt litet zigenarluder e hon, fast ganska sexig.. Iaf så blir ja väckt av min kompis klockan nio som ringer o e vansinnig för att vi skulle egentligen till gröna lund idag vi 10 men ja pallade inte..

E ni säkra på att ja inte ska hänga mig? Efter att ha läst min hemska berättelse som e värre än all svält o lidande världen över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah..haha..hah xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

E ni säkra på att ja inte ska hänga mig? Efter att ha läst min hemska berättelse som e värre än all svält o lidande världen över.

Detta skämtet var inte alls kul [zzz]
Sen att kalla henne zigenarluder var sjukt omoget av dig.

Men du ska iaf inte ta livet av dig.


   
SvaraCitera

Se det hela som ett spel, tar du livet av dig så vinner tjejjen. Lever du så vinner du. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Nästa person som skriver att han ska ta livet av sig får en varning!

Självmord är inte alltid negativt [no-no]


   
SvaraCitera

ur en "evolutionär" synvinkel skulle jag säga att det är win-win beroende lite på hur man ser på det som handling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Självmord är inte alltid negativt [no-no]

när är det positivt? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

när är det positivt? [zzz]

Nja.. Om jag satt i ett fängelse i väntan på att bli avrättad av några blodtörstiga nazister, så skulle jag ta livet av mig. Då är det ganska positivt, då jag hellre tar mitt eget liv än låter någon annan göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

E ni säkra på att ja inte ska hänga mig? Efter att ha läst min hemska berättelse som e värre än all svält o lidande världen över.

Vafan, du kunde ju ha ställt ultimatum till henne att hon fick sova hos dig om ni hade sex. Världens chans där ju.


   
SvaraCitera