Aviseringar
Rensa alla

Ska jag träffa honom?


Ämnesstartare

Har försökt söka ett svar via ungdomar (andra trådar), andra forum och genom kompisar men har fortfarande inte kommit fram till ett bra svar. (Detta handlar om den här killen: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=308846 )

För er som inte orkar läsa så finns det i alla fall en kille som bor ca 20 mil ifrån mig, som jag har pratat väldigt mycket med. Jag är 18 och han är 22. Nu funderar vi på att träffas tidigare än väntat med tanke på att det har kommit lite i annat i mellan, och jag fick en liten lucka över redan nästa vecka.

Jag ska ut på en resa och kommer ha möjlighet att träffa honom på vägen hem. Jag vet bara inte om jag kommer våga det helt själv. Jag vill våga det. Jag vet ju att han finns på riktigt osådär och han är verkligen hur gullig som helst. Båda är seriösa.

Det som gör mig nervös och osäker är hur det kommer att kännas. bara hur vi ska hälsa på varandra gör mig skitnervös (kramas, skaka hand?). Det kan bli hur sämst som helst men samtidigt kan det vara mitt livs bästa beslut. Om jag hoppar av där han bor kommer jag att stanna typ 2 dagar innan jag måste bege mig hemåt, det betyder också att jag måste sova hos honom.

Jag vet inte vad jag ska göööra... jag är så nervös och förvirrad. Kan inte bestämma mig. Tar jag inte chansen kommer jag ångra mig. Någon som har erfarenhet av sånt här? Hur har det blivit och känts? Finns det några solskens historier?


   
Citera

Go for it! [y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Go for it!


   
SvaraCitera

Vad har du att förlora?

Kör hårt.


   
SvaraCitera
zIGGE

HEADS WILL ROLL


   
SvaraCitera

headswithroll:

Tar jag inte chansen kommer jag ångra mig.

Gör det då.

headswithroll:

Någon som har erfarenhet av sånt här?

Yes.

headswithroll:

Hur har det blivit och känts?

För mig har det gått jättebra då jag träffat personer från internet, visserligen har jag aldrig träffat någon jag har haft kärlekskänslor för via internet, har jag fått såna känslor har det varit efter.

Men det beror ju helt på de inblandade personerna. Det kan hända både bra och dåliga saker, beroende på hur han är IRL. Det är inget vare sig vi eller du kan veta innan.

Varför måste du stanna i två dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Men det beror ju helt på de inblandade personerna. Det kan hända både bra och dåliga saker, beroende på hur han är IRL. Det är inget vare sig vi eller du kan veta innan.

Mm, jag vet. Det är ju hur svårt som helst att säga i förväg.

Varför måste du stanna i två dagar?

Det behöver jag ju inte. Skulle lika gärna kunna stanna en dag, eller bara åka hem samma dag. Men det känns som att jag verkligen vill träffa honom när jag väl är där, om det nu känns bra. Men det tror jag att det kommer att göra.. fast man vet ju aldrig.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Men det känns som att jag verkligen vill träffa honom när jag väl är där, om det nu känns bra.

Går det inte att göra så att du bestämmer dig när du är där? Så om det går dåligt så kan du åka hem direkt, annars kan du stanna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om jag sover där känns det som att det är lika klart som att vi ska ligga. Jag har verkligen inget emot det. Verklige n inte. Grejen är den att jag är oskuld, och jag tror inte att han tror att jag är det. Ingen gör typ det, för jag är verkligen inte oskuldstypen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Går det inte att göra så att du bestämmer dig när du är där? Så om det går dåligt så kan du åka hem direkt, annars kan du stanna?

Ja, men då kanske det låter konstigt i hans ögon...hmm...vad svårt!


   
SvaraCitera

Gör det! Kanske kommer du hem efteråt till ett söndereldat hem, och vi vet ju hur det gick för Luke Skywalker... (bra!) [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Gör det! Kanske kommer du hem efteråt till ett söndereldat hem, och vi vet ju hur det gick för Luke Skywalker... (bra!)

vad menar du nu? haha


   
SvaraCitera

headswithroll:

vad menar du nu? haha

Det får du själv bestämma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Det får du själv bestämma.

Schysst [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Go for it! [y]

I'll go for it! tror jag...[smile]


   
SvaraCitera