Aviseringar
Rensa alla

Ska jag träffa honom?


headswithroll:

I'll go for it! tror jag...[smile]

peppa[bigsmile]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Någon som har erfarenhet av sånt här? Hur har det blivit och känts? Finns det några solskens historier?

Jag har träffat två personer som jag bara pratat med på nätet innan och ja det finns solskenshistorier! [smile]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Någon som har erfarenhet av sånt här? Hur har det blivit och känts? Finns det några solskens historier?

Oh, här kan jag bidra! [party]
Det gick bra, det kändes bra och vi har varit ihop i två år och snart bott i ihop i ett år [party]


   
SvaraCitera

Jag tycker absolut du ska träffa honom

headswithroll:

Det som gör mig nervös och osäker är hur det kommer att kännas. bara hur vi ska hälsa på varandra gör mig skitnervös (kramas, skaka hand?)

jag tycker absolut du ska krama han. Men det är bara min åsikt.

headswithroll:

Om jag hoppar av där han bor kommer jag att stanna typ 2 dagar innan jag måste bege mig hemåt, det betyder också att jag måste sova hos honom.

Innan du kommer fram, så ska du kolla upp tåg hem samma dag. När går tågen, när går sista tåget så du kommer hem. Detta för att du ska känna dig lite säkrare att ifall det inte känns rätt så måste du inte sova över hos honom. Om det känns bra, så stannar du i två dagar.

Träffas på stationen, där det finns lite folk så om något känns helt fel, att han inte alls är som på internet, så kan du åka direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Träffas på stationen, där det finns lite folk så om något känns helt fel, att han inte alls är som på internet, så kan du åka direkt.

Men då måste jag nästan berätta läget direkt, eller menar du att jag inte säger varför jag åker hem? Känns som att jag måste förberedda mig ordentligt, så att jag kan vara beredd hur det än blir.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Men då måste jag nästan berätta läget direkt, eller menar du att jag inte säger varför jag åker hem? Känns som att jag måste förberedda mig ordentligt, så att jag kan vara beredd hur det än blir.

det handlar alltid om att vara förbered.
Det behöver inte bli så, det kanske är lika bra som på internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Det behöver inte bli så, det kanske är lika bra som på internet?

Eller bättre...[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det gick bra, det kändes bra och vi har varit ihop i två år och snart bott i ihop i ett år

Wow, vad kul! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Jag har träffat två personer som jag bara pratat med på nätet innan och ja det finns solskenshistorier!

Bodde ni i samma stad? [smile]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Eller bättre...[smile]

true true!!


   
SvaraCitera

headswithroll:

Bodde ni i samma stad?

Jag bor i samma stad som en, men den andra bor 20 mil bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Jag bor i samma stad som en, men den andra bor 20 mil bort.

Åkte du till honom?


   
SvaraCitera

headswithroll:

Tar jag inte chansen kommer jag ångra mig.

Precis!

Jag tycker att du ska ta chansen. Det kan bli lite weird (KAN bli) om du måste sova hos honom, vilket du skriver att du måste. Men det kan ju bli hur underbart som helst också! you go girl 🙂 Du dör inte om det inte fungerar 😛


   
SvaraCitera

headswithroll:

bara hur vi ska hälsa på varandra gör mig skitnervös

analsex?


   
SvaraCitera

kan ju vara bra att ej träffas ensamma, utan ha någon mer med dig

är iofs dubbelmoral av mig att säga det då jag själv gjort samma sak... dock var det under tiden jag bodde på elevhem så hypotetiskt sett var jag förvisso ej ensam.

har dock ej bra erfarenhet av det. människor är i princip alltid annorlunda irl, det känns nästan aldrig exakt likadant. om jag vore du skulle jag träffat honom under ordnade former och försökt att inte ha så höga förhoppningar på det.


   
SvaraCitera