Aviseringar
Rensa alla

Ska köpa ny mobil snart.. tips?


Ämnesstartare

Ja då var det dags igen att köpa en ny mobil. Min W880i som jag har haft i drygt 2 år börjar jag tröttna på.. den är inte som när den var ny direkt. Men jag har varit skonad ifrån att behöva lämna in den.

Det jag söker hos en telefon är:
-Bra musikspelare
-Bra kamera
-Bra minne
-Den ska ju se hyfsat bra ut, inte som nån kontorsmobil.

Jag har tittat runt på olika mobiler på Nokias Nseries. N95 8GB verkar bra, men känns så stor och klumpig.
Först tänkte jag mig en 5800 Xpressmusic men kameran verkar inte vara något vidare.

Några tips? Har ni själv erfarenheter av bra/dåliga mobiler med dessa funktioner?


   
Citera

Image

man förtjänar inte att lyssna på musik om man inte orkar programmera den själv [no-no]

vet dock inte riktigt hur jag ska rationalisera bort kamera, men jag är skapligt säker på att det går att programmera egna bilder också. så antingen det, eller köp en kamera [no-no]

Dold text: ny teknik är för tards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

man förtjänar inte att lyssna på musik om man inte orkar programmera den själv [no-no]

Varför skulle man göra det när det finns enklare sätt?

mörknäs:

vet dock inte riktigt hur jag ska rationalisera bort kamera, men jag är skapligt säker på att det går att programmera egna bilder också. så antingen det, eller köp en kamera [no-no]

Jag har en kamera. Men det är inte alltid man har med sig den.

Ska du inte svara seriöst, och tycker att ny teknik är för tards så.. har du inget här att göra egentligen. Jag bad om seriös hjälp, eftersom jag redan visat att jag bestämt mig för att köpa en ny. Inte för att nån ska motivera varför jag inte skulle köpa en.


   
SvaraCitera

mörknäs:

man

Bästa någonsin. Synd att bådamina är CP.[sad]


   
SvaraCitera

Schackrutig:

Varför skulle man göra det när det finns enklare sätt?

man ska inte göra det enkelt för sig [no-no]

Schackrutig:

Jag har en kamera. Men det är inte alltid man har med sig den.

skaffa bättre väska [no-no]

passaro:

Bästa någonsin. Synd att bådamina är CP.[sad]

äh, de finns ju på typ blocket för en hundring, och nya batterier tillverkas fortfarande. så det finns ingen ursäkt [no-no]


   
SvaraCitera

mörknäs:

och nya batterier tillverkas fortfarande.

Gör det? Visste jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia 5800, N85, N78, N96, N958GB är bra kamera+musik-mobiler


   
SvaraCitera

passaro:

Gör det? Visste jag inte.

det är jag rätt säker på, var dock något år sen jag senast köpte ett. det rör sig dock om kopior, tror inte att nokia tillverkar längre. men funkar det så funkar det, och för mig har det alltid funkat felfritt.


   
SvaraCitera

Yeah.
Image


   
SvaraCitera

Kommande sony ericsson W995 har både bra musikspelare och kamera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Kommande sony ericsson W995 har både bra musikspelare och kamera.

Blir nog den. Hade läst om den innan men var negativ till det höga priset. Men jag tar den med nån form av abonnemang. [smile]
Tack för tipset.


   
SvaraCitera

Schackrutig:

Några tips?

Jag har en Nokia 6500 Classic och den har både bra ljud och sånt för musik och bra kamera samt att den är snygg.


   
SvaraCitera

Schackrutig:

Några tips? Har ni själv erfarenheter av bra/dåliga mobiler med dessa funktioner?

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=103&o=produkt_betyg
Kolla på den här länken [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera