Aviseringar
Rensa alla

Ska köpa pistol. [cool]


Ämnesstartare

ska köpa en stor, svart, inoljad bamsing som skjuter ur sin laddning jättesnabbt. Alltså det är ju bra med skydd och så idag. Och jag har fiender up the east side som vill fucka up mig, så jag ska dra och köpa mig en riktig hand canon i Norsborg imorn. Sen ger det respekt också. Jag gillar liksom att känna mig lite sneaky. Typ att stå i katarinahissen och långsamt föra in hand innanför jackan för att dra fram pickan, och se hur alla rika gubbar och tanter som ska till Gondolen kissar ner sig av skräck. Sen ropa "freeze asshole!!" när det är bråk på krogen. PEW PEW!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

ska köpa en stor, svart, inoljad bamsing som skjuter ur sin laddning jättesnabbt.

[tard][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

ska köpa en stor, svart, inoljad bamsing som skjuter ur sin laddning jättesnabbt

mjaau [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

ska köpa en stor, svart, inoljad bamsing som skjuter ur sin laddning jättesnabbt.

retstickan:

Nu känner jag mig som en matchmaker[wink][wink][wink][wink]

Edit: blev fel


   
SvaraCitera

mannen trodde han va cool för han hade 1 pistol


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Edit: blev fel

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[love]

höh? O:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pink_lover


   
SvaraCitera

m3lis:

pink_lover

precis vad jag tänkte haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

ska köpa en stor, svart, inoljad bamsing som skjuter ur sin laddning jättesnabbt.

HAHAHAHHAHAHHAHAHA andnöd

Blivande_japan:

mannen trodde han va cool för han hade 1 pistol

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apropå gangsta liv. Jag skrev en soft rap för nåt år sen som blev ganska golvad av nån anledning. Alltså folk accepterar inte vita rappare.

Här har ni iaf tråden. Läs mina rhymes, njut osv.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=287368&page=1#10675198


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Alltså folk accepterar inte vita rappare.

Tell me about it... Jag och en kompis gjorde grymaste rappen om en annan kompis och alla bara dissade den, vi hade värsta beatet och allt[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej.


   
SvaraCitera

Du skrev så med flit för att vi skulle skratta. Men jag, jag skrattade inte. För obv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Tell me about it... Jag och en kompis gjorde grymaste rappen om en annan kompis och alla bara dissade den, vi hade värsta beatet och allt

Kan tänka mig att det var riktigt sweet.[blush]
Vad heter er grupp?

stereo total:

Du skrev så med flit för att vi skulle skratta. Men jag, jag skrattade inte. För obv.

Tror att det har mer att göra med att du är en "artsy" hipster som misstar depressiv inställning och apati för seriositet, men jag venne...


   
SvaraCitera