Aviseringar
Rensa alla

ska köpa


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

testa google

höhöhöhöhöhöhöhö

säg bara

Tjejen_med_hjärtat:

Lova att du frågar iallafall

haha lugnt. ska jag göra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

säg bara

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej

höhöhöhöh

skit på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

skit på dig.

Dan_the_ironman:

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia e5, den har allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nokia e5, den har allt.

har alltid haft nokia. värt att kolla upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nokia e5, den har allt.

Varför skulle man vilja ha det ist för android? Den kostar ju typ lika mycket som en helt ok androidmobil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Varför skulle man vilja ha det ist för android? Den kostar ju typ lika mycket som en helt ok androidmobil.

1.Bättre batteritid
2.En formfaktor du inte finner hos androidtelefoner(med få undantag)
3.Möjlighet att spela in alla samtal automatiskt vilket jag har fårstått endast funkar på vissa få androidlurar.
4.Den är billigare än de flesta androidmobiler(gav ca 900kr för min)

Jag har förståelse för dom som tycker att den inte är tilltalande, själv föredrar jag den framför alla efterblivna telefoner utan knappar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

4.Den är billigare än de flesta androidmobiler(gav ca 900kr för min)

ok, trodde den fortfarande kostade 1,4 k

aristoteles:

själv föredrar jag den framför alla efterblivna telefoner utan knappar.

En vanesak skulle jag påstå, det är ju en helt ok mobil i sig men skulle inte vilja använda den som en smartphone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev nyfiken på Nokia e5, såg att det är Symbian på den.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips: Köp billigare mobil, köp fler presenter till dig själv för resten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

En vanesak skulle jag påstå, det är ju en helt ok mobil i sig men skulle inte vilja använda den som en smartphone.

Självklart är det det. Men varför vänja sig vid något man tycker är efterblivet liksom.

Jag kan lära mig att gå i högklackat också, men det betyder inte att det är en bra idé.

passaro:

såg att det är Symbian på den

Har inget problem med symbian direkt, allt funkar smidigt och snabbt och är väldigt stabilt. Inte så flashigt med animationer n shietz och har inte 20k+ appar för att spela pruttljud. Men utöver det gör symbian sitt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Självklart är det det. Men varför vänja sig vid något man tycker är efterblivet liksom.

Jag tycker det är ganska efterblivet att använda knappar när man kan kan använda något som är mycket mer mångsidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Har inget problem med symbian direkt, allt funkar smidigt och snabbt och är väldigt stabilt. Inte så flashigt med animationer n shietz och har inte 20k+ appar för att spela pruttljud. Men utöver det gör symbian sitt jobb.

Aldrig riktigt fastnat för Symbian, tyvärr. Det har potential, men Nokia har, enligt mig inte lyckats få till det riktigt bra.

Maemo diggar jag som fan, synd bara att man blev av med N900an - och Meego skall de tydligen inte jobba vidare med...Windows Phone...suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Windows Phone...suck.

amen


   
SvaraCitera