Aviseringar
Rensa alla

Ska man få hålla tal om vad man vill i skolan?


ja med undantag för sätet ämne som direkt kränker någon eller är stötande 

mens ska man definitivt få prata om 


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

rasism, nazisms och grova grejer 

Alla människor ska få tycka vad fan de vill och om du har ett problem med det kan du fan ta och flytta till Nordkorea.


   
SvaraCitera

MarcusKing: Alla människor ska få tycka vad fan de vill

Verkar inte som att du tycker det när du skriver

MarcusKing: om du har ett problem med det kan du fan ta och flytta till Nordkorea.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

stackars killar dom kan ju få men för livet... fast troligare någon form av förståelse och det har då ingen lidit av.


   
SvaraCitera

Z0dd:

Verkar inte som att du tycker det när du skriver

Haha. Rolig replik.


   
SvaraCitera

Barnsligt som fan, är nog till hjälp för många flickor att prata mer om det.


   
SvaraCitera

time: Ja, med undantag för...

Kränkningar osv. Hets mot folkgrupp och allt det dära 


   
SvaraCitera

Vad är poängen med att man håller ett tal egentligen? är det att få halva publiken äcklad eller att finna ett ämne som rent objektivt kan fånga åhörares intresse? Förklara det för mig menstalsförespråkare.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Weeaboo:
Vad är poängen med att man håller ett tal egentligen? är det att få halva publiken äcklad eller att finna ett ämne som rent objektivt kan fånga åhörares intresse? Förklara det för mig menstalsförespråkare.

Poängen är väl att det är sjukt löjligt att bete sig som att mens vore äckligt.


   
SvaraCitera

efter jag flyttade från elevhemmet jag bodde på under gymnasiet blev det tydligen förbjudet att säga ordet mens pga en kille ogillade det så mycket.
med det sagt: det är inte bara gamla gubbar ¨å tanter som har problem med det. vilket är jävligt sorgligt.


   
SvaraCitera

time: Poängen är väl att det är sjukt löjligt att bete sig som att mens vore äckligt.

Du får gärna se det ur en mans synvinkel är du snäll.


   
SvaraCitera

Weeaboo:

Du får gärna se det ur en mans synvinkel är du snäll.

Hur fan skulle det vara äckligt med lite blod? // en mans synvinkel. Vilken idiot kommentar.


   
SvaraCitera

Kass lärare


   
SvaraCitera

sexistisk mot pojkar
pratar mens så ofta jag får chansen Rodnar


   
SvaraCitera

Weeaboo:
Vad är poängen med att man håller ett tal egentligen? är det att få halva publiken äcklad eller att finna ett ämne som rent objektivt kan fånga åhörares intresse? Förklara det för mig menstalsförespråkare.

Att påverka


   
SvaraCitera