Aviseringar
Rensa alla

Ska man ha sex än ?


Ämnesstartare

Jag har träffat en helt underbar kille på resektionen på ett bad. Han är väldigt intelligent och smart och han lyckades charma mig totalt med hans fantastiska personlighet och leende! Han är 24 och jag är 19.
Vi var på första dejt i lördags, han bjöd han mig på restaurang och bio det var riktigt trevligt. igår bjöd han på fika sen drog vi hem till han. Vi satt och snackade i några timmar, det var riktigt trevligt. Det enda fysiska vi gjorde var typ hångla och kramas sen ville jag inte gå längre än så. Den kommande lördagen vill han bjuda mig på restaurang och jag tror att han kommer bjuda mig hem till han efteråt.

Grejen är den att jag gillar honom och jag attraheras av han. Men jag vill helst vänta med sexet. Om jag inte var intresserad av att lära känna honom mer och typ något seriöst så skulle jag verkligen inte göra en big deal av det men jag gillar honom och jag är helt livrädd för att han ska typ inte vara intresserad av mig efter att vi har haft sex.
Vi har ändå bara träffats 2 gånger (på lördag blir det tredje gången) vi har lärt känna varandra hyfsat bra men det känns för ändå lite för snabbt..
Vi är ju ändå 2 vuxna personer och jag är orolig att han kommer typ tröttna eller typ inte vara lika taggad att träffa mig om jag inte har sex med han ... men o andra sidan han kanske tycker jag är lätt om jag har sex med han nu ..
Vad tror ni ??

Jag skulle verkligen behöva lite seriösa kommentarer från killar som kan säga mig vad dom skulle tycka och tänka i en sån här situation.. om ni var intresserad av en tjej skulle ni vänta med sexet eller skulle ni då bara skita i henne om hon inte ville ha sex? jag har en riktigt stor beslutsångest så snälla hjälp mig ... jag vill verkligen inte förstöra det här 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Paranoia:

om ni var intresserad av en tjej skulle ni vänta med sexet

Ja.
Och om han inte vill träffas mer för att du vill vänta så vet du ju att det bara var sex han var ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han tycker du är en slampa om du har sex med honom nu är han en dålig kille.
Om han tröttnar på dig för att du inte har sex med honom efter tre träffar är han en dålig kille.

Slutsats: gör som du själv känner för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ja.
Och om han inte vill träffas mer för att du vill vänta så vet du ju att det bara var sex han var ute efter.

...tycker/tror jag iaf.

Men hur länge är lagom att vänta med sexet tror du?
Jag tänker mer så att han är 24 det kanske inte är så vanligt att vänta med sex då.. jag vet inte ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

Men hur länge är lagom att vänta med sexet tror du?

Tills det känns rätt helt enkelt.

Paranoia:

Jag tänker mer så att han är 24 det kanske inte är så vanligt att vänta med sex då.. jag vet inte ...

Beror nog inte på ålder utan är olika person till person.


   
SvaraCitera

Du kan ju sova över och mysa med honom, inget sex behövs för att ha det det mysigt i sängen.. ni kan röra vid varandra och gosa eller liknande,=)

sen om man skulle vilja göra det så får man väl fråga om den andre också vill :] sex är inget dunderspeciellt men kan ju vara trevligt att veta man gör de med någon som gillar en för den man är.

är väl trevligast att lära känna personen och mysa lite innan man börjar göka på, men det beror väl på hur självsäker man är med =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men det låter som en bra idè .. ska bara mysa med han ..
Men om man väl "kommer igång" så kanske det blir svårt att stoppa det .. ska jag dra gränsen vid byxorna ? För jag tror inte jag kommer kunna stoppa mig själv om det blir riktigt hett haha


   
SvaraCitera
Nollan

Paranoia:

jag vill helst vänta med sexet.

Dumt att göra det om du själv inte vill.

Paranoia:

skulle ni då bara skita i henne om hon inte ville ha sex?

Nu är jag ju ingen kille men låter iaf för mig inte särskilt seriöst om någon dissar en för att man inte vill ha sex än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som du vill. Som framtidstron säger är det värsta som kan hända att du upptäcker att han inte var något kap.

Det finns med andra ord inget "ska."


   
SvaraCitera

Paranoia:

För jag tror inte jag kommer kunna stoppa mig själv om det blir riktigt hett haha

hehe, du gör väl som du vill..
inget säger att ni måste 'hård' mysa.
vill du vänta så är de väl bara att säga det om han försöker nå,
han kanske är jätte blyg och inte vågar ändå ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du Läppglans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntade.

Hon han dumpa mig innan.... fett ovärt [sad]


   
SvaraCitera

Känner du för att njuta med honom och om han känner likadant, så är det väl rätt? [cute] Men om du nu inte vill gå för fort fram och lära känna honom bättre innan, säg det till honom. [bigcheers] skål på dig och lycka till med grabben!


   
SvaraCitera

Paranoia:

Vad tror ni ??

nu är det här kanske väldigt kontroversiellt men vad sägs som att prata med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

Men hur länge är lagom att vänta med sexet tror du?

till du känner att du själv vill och inte bara gör det för hans skull :/


   
SvaraCitera