Aviseringar
Rensa alla

Ska man ha sex än ?


Ämnesstartare

Paranoia:

om ni var intresserad av en tjej skulle ni vänta med sexet eller skulle ni då bara skita i henne om hon inte ville ha sex?

Var bara ärlig och säg att du verkligen gillar honom men inte vill ligga direkt. Kan du inte vara ärlig mot honom och dig själv nu, hur skall då ert förhållande bli sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar alltid ha sex innan det blir seriöst, man vill ju inte köpa grisen i säcken lixxxom. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Algot:

Brukar alltid ha sex innan det blir seriöst, man vill ju inte köpa grisen i säcken lixxxom. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] Hur kan man ens undra över detta? Lärde inte dina föräldrar dig att du aldrig aldrig skulle göra någonting som du inte ville? Galet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lärde inte dina föräldrar dig att du aldrig aldrig skulle göra någonting som du inte ville? Galet.

tror inte mina föräldrar har sagt något sådant till mig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror inte mina föräldrar har sagt något sådant till mig [tard]

Hade asbäst fostermamma [cute]


   
SvaraCitera

Paranoia:

seriösa kommentarer

[rolleyes]

Paranoia:

från killar

[tard][chocked]

Nej men om det vore jag ([rolleyes]) så skulle jag inte ha bråttom så att säga. Träffar jag en tjej så rusar jag inte fram o frågar om vi ska knulla. Especiellt inte om jag faktit är intresserad. Så det spelar nog ingen roll tror jag inte 🙂


   
SvaraCitera

Kommunikation är A och O samt enda till Ö. Prata med honom om det, är han seriös kommer han kunna prata om det och förstå dig.

Min personliga åsikt är att sex sker automatiskt när båda parter är redo för detta. Något man kan känna av i relationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[tard] Hur kan man ens undra över detta? Lärde inte dina föräldrar dig att du aldrig aldrig skulle göra någonting som du inte ville? Galet.

Men grejen är den att jag vill men ändå inte .. Det är därför jag ber om råd .....


   
SvaraCitera

Paranoia:

jag är helt livrädd för att han ska typ inte vara intresserad av mig efter att vi har haft sex.

Låter bra.

Paranoia:

om ni var intresserad av en tjej skulle ni vänta med sexet eller skulle ni då bara skita i henne om hon inte ville ha sex?

Det beror på hur jag ser på tjejen.
Om jag verkligen ser tjejen som något speciellt som jag skulle vilja vara tillsammans med så skulle jag lätt kunna vänta.

Dock tror för många tjejer att om de ger killen sex så ger han henne ett förhållande i utbyte. Sex ska vara vinsten inte det man förhandlar med.


   
SvaraCitera