Aviseringar
Rensa alla

ska man låta skägget växa under vintern?


låt det vara vildvuxet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hitta en pålitlig källa. Capture behöver få höra detta.

[bigsmile]

Hittad​e detta! Fast ja. Vette sjutton.


   
SvaraCitera
sincan

Tobbish:

Ja, kör på! Det är bara lite småjobbigt när minusgraderna rör sig neråt 15-20 och andetagen sakta men säkert gör att ansiktskalufsen blir full av is! [blush]

Jobbigt?! Det finns ju få gånger man får känna sig så manlig i dagens könsneutrala samhälle som då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Jobbigt?! Det finns ju få gånger man får känna sig så manlig i dagens könsneutrala samhälle som då!

True, jag var bara lite gnällfittig! [blush] Klart man känner sig som en riktig karl! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

True, jag var bara lite gnällfittig! Klart man känner sig som en riktig karl!

Tur att jag inte rakade mig igår då...det ska bli helskägg som en PROTEST mot det här systemet!


   
SvaraCitera

kör på det också, skönt att slippa raka sig ju [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chubree:

kör på det också, skönt att slippa raka sig ju

du trimmar inte eller nånting? bara låter det växa? för visst det ser ut som pubishår först men sen är det väl okej eller hur?


   
SvaraCitera

Knegaren:

du trimmar inte eller nånting? bara låter det växa? för visst det ser ut som pubishår först men sen är det väl okej eller hur?

nej, rakar dock bort det mesta på halsen, annars rör ja inget [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chubree:

nej, rakar dock bort det mesta på halsen, annars rör ja inget

Jo men nåt sånt kanske man ska köra, skapa en skägglook liksom. Fast ska nog låta hela rubbet växa så man håller värmen under vintern, visa att man är arbetare och jag raggar ju inte längre heller


   
SvaraCitera

ja gör det! är nice att bara låta de växa men klarr som fan på halssen tycker ja [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sparat i snart 4 veckor blir det


   
SvaraCitera

schyysst, samma här[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att jag rakar av mig det imorgon. Men under Januari & Februari kan jag lika gärna låta det växa eftersom jag bara ska träna och bli biff till sommarn då och kommer hålla mig borta från krogen.


   
SvaraCitera
höna

pics!! så kan vi avgöra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja pga skägg är bra.


   
SvaraCitera