Aviseringar
Rensa alla

ska man oroa sig för något??


Ämnesstartare

hej, jag och min tjej har varit tillsammans i lite mer än 11 månader nu. jag 18, hon 17 å vi båda älskar varandra, men förra helgen när hon hade åkt hem så bad hon mig ringa på kvällen, för att hon ville säga något.

nu e de så att vi brukar smsa å ringa varandra ganska mkt för det är ett distansförhållande så vi träffas inte lika ofta som andra kanske. å den senaste tiden så har vi inte haft så mkt å prata om, som vi brukar.

men när jag ringde henne så sa hon att hon inte ville att vi skulle smsa eller prata med varandra på de tre veckor som vi nu inte skulle ses på. hon ville inte de för att vi inte har haft så mkt å prata om som sagt, så är det bara för att vi ska få mer att prata om sedan eller?? för ja e ändå lite orolig över att de kan vara något mer än bara de, något som ja kanske har gjort eller så??

för jag älskar henne över allt annat å skulle gärna behöva lite hjälp, om ja ska oroa mig för något?? å snälla va seriösa.


   
Citera

Hon verkar lite konstig. Kan ni inte kolla någon film och prata om den sen? Eller något i den stilen..


   
SvaraCitera

Du kan väl testa , märker du att något är fel när du träffar henne om 3 veckor så får du helt enkelt fråga ut henne , för efter 11 månader måste ni väl kunna hålla en allvarlig diskussion.
Säg vad du känner till henne !


   
SvaraCitera

jag vet inte, jag kan inte tjejer[shake]


   
SvaraCitera

vad ska man säga ..kvinnor. men som sagt prata med henne sen när ni träffas näste gång


   
SvaraCitera

För tillfället spelar det väl inte roll om du oroar dig eller ej? Det enda du kan göra är att vänta och sedan hoppas på det bästa när hon kommer tillbaka!


   
SvaraCitera

OF 5:

vad ska man säga ..kvinnor. men som sagt prata med henne sen när ni träffas näste gång

Inte nog med det så har jag träffat på två män som jag har varit tvungen att strypa innan de gav upp och pratade ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkan1337:

för jag älskar henne över allt annat å skulle gärna behöva lite hjälp, om ja ska oroa mig för något?? å snälla va seriösa.

Hon kanske behöver tid att fundera på hur hon vill göra och det behöver inte alls bero på dig. Hon kanske har det jobbigt i familjen eller nåt annat som hon vill tänka på. Du kan ju alltid fråga henne, bästa sättet att få reda på nåt, fråga[y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera