Aviseringar
Rensa alla

Ska man tycka att det finns något bättre en sex?


Ämnesstartare

Är sex (med den man älskar) det bästa som finns?
Jag undrar.. för jag tänker på en grej min expojkvän sa, när vi var tillsammans. Han sa "att måla graffiti är bättre än sex". Jag blev såklart sjukt sårad. Att det fanns någonting som han njöt mer av än våra intimaste stunder.. Nu har vi precis gjort slut. Och jag såg att han hade skrivit på sin bilddagbok ungefär samma sak. Fast typ på engelska och lite ja.. Men alltså. Jag blir ju ändå ledsen. Fast ska man bli det? Kan man verkligen älska någon, om man tycker att det finns någonting bättre än att ha sex med den personen? Jag känner mig i alla fall fett kass. Och jag vet inget bättre än de stunder vi hade.


   
Citera
Ämnesstartare

Du är helt enkelt för dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"De som tror att sex är det bästa som finns har aldrig varit riktigt skitnödiga."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

Jag blir ju ändå ledsen. Fast ska man bli det?

Tresoffor:

Kan man verkligen älska någon, om man tycker att det finns någonting bättre än att ha sex med den personen?

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väll klart att ens intressen är roligare och bättre än att knulla.
om man då inte är ett pervo och har snusk och skit som intresse.


   
SvaraCitera

stackarn [sad]


   
SvaraCitera

Ja fan, fritidsintresse går före sex......för mig iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det finns mycket saker som är bättre än sex. T.ex. massage, spa-upplevelser, gå till frisören, måla, gosa med sina husdjur, ha kul med sina vänner m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

att måla graffiti är bättre än sex

Sant ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Ja fan, fritidsintresse går före sex......för mig iallafall.

Men har du haft sex med någon du verkligen älskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Tycker det finns mycket saker som är bättre än sex. T.ex. massage, spa-upplevelser, gå till frisören, måla, gosa med sina husdjur, ha kul med sina vänner m.m.

Men har du haft sex med någon du verkligen älskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

att måla graffiti är bättre än sex

Bättre än sex med den man älskar mest i världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

Men har du haft sex med någon du verkligen älskar?

Nej, eftersom de enda jag verkligen älskar är min familj, delar av min släkt och min katt. Sedan kan man ju älska folk på olika sätt. Är man nyförälskad så kanske sexet är väldigt omtyckt, men har man varit ihop länge är det nog mindre intressant.


   
SvaraCitera

Sex med någon man älskar är oerhört stort när man känner för det. Sen finns det ju få saker som slår chips, cola och en jävligt bra film.


   
SvaraCitera