Aviseringar
Rensa alla

Ska man tycka att det finns något bättre en sex?


Ämnesstartare

Tresoffor:

Bättre än sex med den man älskar mest i världen?

"Den man älskar mest i hela världen" - Ptja, att måla är sjukt nice och bara för att man älskar personen så behöver det ju inte betyda att sexet är bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett talesätt ditt miffo.


   
SvaraCitera

Tresoffor:

Men har du haft sex med någon du verkligen älskar?

Har aldrig haft sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Är man nyförälskad så kanske sexet är väldigt omtyckt, men har man varit ihop länge är det nog mindre intressant.

au contraire imo, sexet blir ju bara bättre och bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

Kan man verkligen älska någon, om man tycker att det finns någonting bättre än att ha sex med den personen?

Nu är du dum. Sex behöver inte alls höra ihop med kärlek & älska!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

Nu är du dum. Sex behöver inte alls höra ihop med kärlek & älska!

Sex hör inte ihop med den kärlek man har till vänner och familj.
Men jag tycker att sex hör ihop med den kärlek du har till din partner. Jag tycker att sex är ett sätt att uttrycka den kärleken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Har aldrig haft sex.

Nej, just! Då kan du ju inte veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

"Den man älskar mest i hela världen" - Ptja, att måla är sjukt nice och bara för att man älskar personen så behöver det ju inte betyda att sexet är bra?

Nej. Kanske inte. Men vårat sex var inte dåligt. Det var fett bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att citera mig själv, en textrad ur "I Love Football" jag skrev för några år sedan: "I love football - the only thing that's better than sex" [cool]

Och ja, det står jag fast vid. Den mest yppersta fullkomliga orgasm kan aldrig någonsin mäta sig med ett SM-guld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte det handlar om personen man har sex med utan själva sexet. Det finns väl mycket som är bättre än sex, men kanske inte lika mycket som sex med en viss person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

Nej. Kanske inte. Men vårat sex var inte dåligt. Det var fett bra.

Ptja, det är din syn på saken..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tresoffor:

Men jag tycker att sex hör ihop med den kärlek du har till din partner. Jag tycker att sex är ett sätt att uttrycka den kärleken.

Ja, men du kan ju inte på allvar tro att man inte kan älska en person (som en partner alltså) men man kanske inte tycker att ha SEX med den är det bästa som finns! ?[confused]
man kan faktiskt vara ihop med någon utan att ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar choklad mer än sex, mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Jag tror inte det handlar om personen man har sex med utan själva sexet. Det finns väl mycket som är bättre än sex, men kanske inte lika mycket som sex med en viss person.

Nej, det är ju det jag menar. Inte sex i sig. Utan sexet med personen man älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En strid emot Ganondorf i Zelda: Ocarina of Time med otroligt flyt är också en rätt skön känsla.


   
SvaraCitera