Aviseringar
Rensa alla

ska mina föräldrar skiljas


Ämnesstartare

Hej, jag behöver lite pepptalk. Har på senaste tiden börjat misstänka nått, ingen har sagt nåt ir inte har dom grälat, men det är bara något man märker. Och nu ikväll när jag kom hem såg jag en halvpackad väska.
Känner mej helt förstörd. Snälla finns det nån där som kan berätta hur det är när föräldrarna siljs? Fan, känns som allt ör skit för tillfället. HJÄLP


   
Citera

Allt blir bra och det spelar ingen roll om de skiljer sig. Bara bra om de mår bättre själva[y]
Det är inte ditt fel och de älskar dig lika mycket iafl snuttigullplutt[love][love][love][love][love][love][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa, kan ju alltid försöka tänka positivt.. Men det är min brors födelsedag idag, ska imorgon iväg och resa med min kompis och efter det läger och nu känns allt förstört [cry]

Och hur blir de om ena föräldern flyttar utomlands?


   
SvaraCitera

Nissen1:

HJÄLP

Fan va jobbigt 🙁
jag lägger mig personligen i mina föräldrars privat liv och frågar dom TEX om gamla tider, hur träffades ni?
Och så medan dom snackar om det så märker man hur kära dom blir.

Värt ett försök,... kanske.
Okej ska inte säga att jag har varit med om någonting liknande, Panda sa det bäst, inte ens säker på att jag borde skicka detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm.. Kan försöka med det. Men dom har typ aldrig grälat ordentlig och har typ alltid verkat jätte kära. Senast i midsommar verkade dom vara hur kära som helst...
Men nu fan kom det som en bomb.
Och nästa vecka blir jag konfirmerad. Har ingen jävla aning om hur det blir med efterfesten nu 🙁


   
SvaraCitera

Mina föräldrar var på väg att flytta isär. När detta var på g så kände jag verkligen bara att det var för det bästa.

Trivs de inte så trivs de inte.

Nissen1:

Och nästa vecka blir jag konfirmerad. Har ingen jävla aning om hur det blir med efterfesten nu 🙁

Fick veta om detta med mina föräldrar dagen innan jag fyllde 18 [wink] Jag överlevde.

Människor vill vara lyckliga. Man måste respektera det ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jooo, men det skulle vara så mkt enklare om jag förstod. Sen när jag för frågan ''varför ska dom skiljas?'' så har jag ingen jvla aning. Vi var big happy family, och sen plötsligt började dom ignorera varandra. Och inte kan dom berätta nåt heller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tack för att ni försöker pigga upp mej, allt känns bara så skit nu [smile]


   
SvaraCitera

Nissen1:

Hej, jag behöver lite pepptalk. Har på senaste tiden börjat misstänka nått, ingen har sagt nåt ir inte har dom grälat, men det är bara något man märker. Och nu ikväll när jag kom hem såg jag en halvpackad väska. Känner mej helt förstörd. Snälla finns det nån där som kan berätta hur det är när föräldrarna siljs? Fan, känns som allt ör skit för tillfället. HJÄLP

Nissen1:

Hej, jag behöver lite pepptalk. Har på senaste tiden börjat misstänka nått, ingen har sagt nåt ir inte har dom grälat, men det är bara något man märker. Och nu ikväll när jag kom hem såg jag en halvpackad väska. Känner mej helt förstörd. Snälla finns det nån där som kan berätta hur det är när föräldrarna siljs? Fan, känns som allt ör skit för tillfället. HJÄLP

Slumpartad:

Mina föräldrar var på väg att flytta isär. När detta var på g så kände jag verkligen bara att det var för det bästa.Trivs de inte så trivs de inte. Fick veta om detta med mina föräldrar dagen innan jag fyllde 18 Jag överlevde. Människor vill vara lyckliga. Man måste respektera det ibland.

Slumpartad:

Mina föräldrar var på väg att flytta isär. När detta var på g så kände jag verkligen bara att det var för det bästa.Trivs de inte så trivs de inte. Fick veta om detta med mina föräldrar dagen innan jag fyllde 18 Jag överlevde. Människor vill vara lyckliga. Man måste respektera det ibland.


   
SvaraCitera

aa........Mina föräldrar ska typ också skiljas men bättre än att dom står och skriker eller slår varandra (som dom brukar göra) men jaja......[cry][y][n] dom sa ialla fall det för att mamma har träffat en annan ...sånt e livet antar jah![no-no][crazy]


   
SvaraCitera

Nissen1:

Och hur blir de om ena föräldern flyttar utomlands?

men herregud vad du tar ut allt i förskott


   
SvaraCitera

Aa jag vet exakt om dom ska skiljas eller inte [blush][love]


   
SvaraCitera