Aviseringar
Rensa alla

Ska mods få särbehandla sina egna trådar?


Ämnesstartare

Supply and Demand:

Vad är det för tråd alla snackar om? [sad]

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=300975&page=1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej. Lika för alla! (Du röstade på detta alternativ)

utom mig förstås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej. Lika för alla! (Du röstade på detta alternativ)

Inte särbehandla som i att agera efter annat regelverk i sina egna. Särbehandla som i att automatiskt moderera mer för att hålla den ren från skräp osv får man väl acceptera. På samma vis som man bör acceptera att man inte spammar en tråd med interna konversationer som inte alls hör till ämnet i två sidor i rad. Lite ot är däremot fånigt att varna för.
Om fröken fick en varning efter att köttfärsås skrivit två tillfällen att han inte ville ha tråden sabbad och du väljer att ignorera det så är den ju befogad.
Men nu vet jag inte efter vilket inlägg i tråden som han bestämde sig för att varna dig.


   
SvaraCitera
Issen

isola:

Nej. Lika för alla! (Du röstade på detta alternativ)

Inte ens att diskutera. Däremot precis som Åtta säger blir det alltid lättare att ha översikt i något man brinner mer för. Men om det gäller regelgrejer etc så är det inte okej över huvud taget och något jag vill höra om isåfall. Om detta händer och det inte kommer till känna kan jag heller inte göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är fortfarande sur på Exner för att han ändrade ett av mina inlägg bara för att han tyckte att grammatiken var dålig.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

isola:

Nej. Lika för alla! (Du röstade på detta alternativ)

stereo total:

Är fortfarande sur på Exner för att han ändrade ett av mina inlägg bara för att han tyckte att grammatiken var dålig.

Låt mig gissa - inlägget, innehöll inte, tillräckligt många kommatecken?


   
SvaraCitera

Proteus:

Låt mig gissa - meningen, innehöll inte, tillräckligt många kommatecken?

Nej. Jag härmade TS meningsuppbyggnad, och bytte bara ut några av dennes ord. Men det förstod han uppenbarligen inte. Var inte ens hans tråd. Skitskumt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej. Lika för alla! (Du röstade på detta alternativ)

Skriver man däremot flera off topic-inlägg och fortsätter med det efter att någon faktiskt sagt till en så ber man ju om att bli varnad. Vi behöver inte be folk hålla sig till trådens ämne innan vi varnar dem för att de struntar i det, det är mest något som de flesta moderatorer gör för att vara snälla.


   
SvaraCitera

stereo total:

Nej. Jag härmade TS meningsuppbyggnad, och bytte bara ut några av dennes ord. Men det förstod han uppenbarligen inte. Var inte ens hans tråd. Skitskumt var det.

http://ungdomar.s​e/forum.php?thread_id=299000&page=2#11114950 ? [crazy]

Antydde förresten inte att du använder dig av för få kommatecken, utan att Exner använder sig av på tok för många. Fast det förstod du nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köttis tråd kan ni ju inte klaga på, alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

(Är fortfarande sur på Exner för att han ändrade ett av mina inlägg bara för att han tyckte att grammatiken var dålig.

vf ska exner rätta andras grammatik. han skriver ju värre än _gumman_


   
SvaraCitera

Proteus:

http://ungdomar.s​e/forum.php?thread_id=299000&page=2#11114950? [crazy]

Haha, hur visste du det?

Proteus:

Antydde förresten inte att du använder dig av för få kommatecken, utan att Exner använder sig av på tok för många. Fast det förstod du nog.

Jo absolut. Det förstod jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kakaoxo:

vf ska exner rätta andras grammatik. han skriver ju värre än _gumman_

Hahah [love]


   
SvaraCitera

stereo total:

Haha, hur visste du det?

Använde mig av sökfunktionen och gissade. [wink]


   
SvaraCitera

Fuck the system!


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

vf ska exner rätta andras grammatik. han skriver ju värre än _gumman_

Akta diiiiig!!!!


   
SvaraCitera