Aviseringar
Rensa alla

Ska ni dricka på avslutningen nu i 9an?


b1son

naturligtvis inte
sprit e för n00bs


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

okej! i min klass tror jag det var en tjej som inte drack på skolavslutningen bara.

Förvånad 

till och med på studenten var det fler än så som inte drack xD 


   
SvaraCitera

shatter:

Förvånad 

till och med på studenten var det fler än så som inte drack xD 

i min gymnasieklass också


   
SvaraCitera

Jag var stupfull på jäger r jag gick ur nian. Chockerande right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RedbulledKid:
Jag slutar 9:an nu på onsdag och jag tror inte vi ska dricka någon alkohol. Vi ska ha en middag istället för en fest, så jag antar inte det xD

Joo vi ska också ha en middag men eftersom tidigare nior har haft en så kallad "klassfest" utanför skolan så har vi också det. Men jag undrade om de är fler som har det för de brukar vara rätt vanligt?


   
SvaraCitera

på själva avslutningen drack vi inte, men sen på den efterföljande discot för alla skolor i stan söp jag mig full på Xider om jag inte minns fel. usch, mår illa när jag tänker på att jag söp på alkoläsk i mina yngre dagar. :S


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Umgicks inte med min klass den kvällen, så vet inte vad de gjorde. Själv var jag hemma tror jag. Var så glad att slippa den klassen. Har inte satt min fot på den skolgården sen dess heller. Högstadiet = Gråter


   
SvaraCitera

Hur gammal är man när man går i nian? Om jag får en unge och den ungen dricker i nian ska jag allt ge snorungen vad den förtjänar :p 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

rulltorta :
Hur gammal är man när man går i nian? Om jag får en unge och den ungen dricker i nian ska jag allt ge snorungen vad den förtjänar :p 

En fyller 16 det året.


   
SvaraCitera

Bell:

En fyller 16 det året.

Shit så gammal? Trodde man var typ 13 :p aja stryk blir det hur som helst. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

rulltorta :

Shit så gammal? Trodde man var typ 13 :p aja stryk blir det hur som helst. 

Haha, då skulle en ju vara 13 när en började gymnasiet också? Blink


   
SvaraCitera

Bell:

Haha, då skulle en ju vara 13 när en började gymnasiet också? Blink

Haha jo xD Men 9an och gymnasiet känns så långt emellan o_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Hur gammal är man när man går i nian? Om jag får en unge och den ungen dricker i nian ska jag allt ge snorungen vad den förtjänar :p 

Jag vet inte men jag skulle nog låtit mina barn dricka tbh, skulle inte köpt ut, spriten hade de fått fixa själv men hade nog tillåtit det.


   
SvaraCitera

jag drack häxblandning på ett berg tillsammans med min bästis. 


   
SvaraCitera

Bell:

En fyller 16 det året.

Tror det är fler än en Party
*morgonhumor* 


   
SvaraCitera