Aviseringar
Rensa alla

Ska ollon blottas vid stånd?


Ämnesstartare

Funderar på en sak, vet att de flestas ollon blottas vid stånd (förhuden åker tillbaka av sig själv), men så är ej fallet för mig, min förhud stannar kvar över ollonet.. Finns det nå man kan göra?


   
Citera

Går det att dra bak förhuden, eller tar det tvärstopp?


   
SvaraCitera

Det är inget måste. Dra tillbaka förhuden bara. Om din förhud är för trång så kommer det med tiden vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki, jo går att dra bak enkelt, men ollonet är nån mörk färg, och får bara huden tills bakom ollonet, inte som man ser andra, som kan dra hur långt som helst..


   
SvaraCitera

hur långt som helst??


   
SvaraCitera

Nietz:
hur långt som helst??

knä lår  mage navel öra arm 


   
SvaraCitera

ivnverterad verklohget genom penisskydd


   
SvaraCitera

det är inte bra nej, gå till sjukhuset/ungdomsmottagningen osv och få det kollat på, de kommer ge dig råd och kanske (till och med antagligen) operation så att du kan dra bak som alla andra. Tennsoldat jobbar på urologen, men man kan ju inte fejkcitera nu för tiden men släng iväg ett pm om du är orolig så kan han säker hjälpa till. Annars kan du alltid ringa 1177 och höra om du är orolig.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:
Oki, jo går att dra bak enkelt, men ollonet är nån mörk färg, och får bara huden tills bakom ollonet, inte som man ser andra, som kan dra hur långt som helst..

Hur långt som helst?! Jävlar, det är imponerande.


   
SvaraCitera

Järn: gå till sjukhuset/ungdomsmottagningen osv och få det kollat på, de kommer ge dig råd och kanske (till och med antagligen) operation så att du kan dra bak som alla andra.


   
SvaraCitera
kook
 kook

oh shit, mitt gör inte heller det


   
SvaraCitera

Sålänge du kan dra bak det själv så spelar det ju ingen roll. Behöver ju inte ske automatiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe, men hur är de på de flesta då, automatiskt eller att man själv lär dra tillbaka?


   
SvaraCitera

jag har ganska stor erfarenhet av kukar vid stånd och kan intyga att det inte är ovanligt att förhuden stannar helt eller delvis kvar över ollonet när man har stånd. kan du dra tillbaka förhuden när du inte har stånd så är det inga problem (hygien wise) men gör det ond kan du ju alltid kontakta typ ungdomsmotagningen så kan dom ge dig råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan dra tillbaka själv vid stånd, gör inte ont.. Men vill helst ha så den glider ner själv i stånd!


   
SvaraCitera