Aviseringar
Rensa alla

ska på gym imorgon


Ämnesstartare

för första gången typ [blush]

ensam!! så vad gör man [shake] jag vet nog hur man går på ett band med that's about it.. hur lär man sig? finns det anvisningar?

frågor som om man byter om innan och om de har duschar där har jag redan frågat mamma[crazy]

obs är lite fobisk mot sådana här saker

vill gå ner i kg och kanske få lite muskler


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga en sexig kille om du får joina? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar finnas info på alla maskiner om hur de funkar, och de flesta gym har även info för olika sätt att träna med fria vikter. 🙂

Här är annars en massa övningar:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

Stretching-info brukar det vara sämre med (beror kanske iofs på om man är på bra eller dåligt utrustade gym), det kan vara värt att kolla upp på nätet om du inte kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löp bara på det där bandet, fråga de som jobbar där, det är det de är till för!

Att börja gymma utan att ha gått en introduktionsrunda är ganska värdelöst, bra att göra det så man har en grund att stå på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fråga en sexig kille om du får joina? [cool]

lät läskigt och.. jobbigt, och ovisst [crazy] om det finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fråga en sexig kille om du får joina? [cool]

hej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde ha någon som guidar dig runt första gången och visar hur du ska använda olika maskiner så du inte felbelastar dig, spänner dig på fel ställe, osv, om du aldrig använt såna förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lät läskigt och.. jobbigt

Sen när är svettiga hunkar läskiga och jobbiga lixxx? O:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fråga en sexig kille om du får joina?

Hade glömt hur man gjorde någon inställning på någon maskin, fråga en anabolaknutte att hjälpa mig, han var sjukt dryg, himla med ögonen åt mig och jag kände mig dum och ledsen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

oj det var mycket[crazy]

Rödingajävel:

Stretching-info brukar det vara sämre med (beror kanske iofs på om man är på bra eller dåligt utrustade gym), det kan vara värt att kolla upp på nätet om du inte kan.

men stretcha behöver jag ju inte göra där kanske

Rödingajävel:

Brukar finnas info på alla maskiner om hur de funkar, och de flesta gym har även info för olika sätt att träna med fria vikter. 🙂

oki..

The Saviour:

Löp bara på det där bandet, fråga de som jobbar där, det är det de är till för!

kan man inte powerwalka på banden med? aaa får väll fråga.. brukar de ge introduktionsvisningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du borde ha någon som guidar dig runt första gången och visar hur du ska använda olika maskiner så du inte felbelastar dig, spänner dig på fel ställe, osv, om du aldrig använt såna förut.

ahh jo.. antar att de har sådana där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blä känner redan att jag bangar


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

fråga en anabolaknutte att hjälpa mig, han var sjukt dryg, himla med ögonen åt mig och jag kände mig dum och ledsen 🙁

Steroidkillar är sällan snälla, fråga någon som ser vänlig ut istället nästa gång 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan man inte powerwalka på banden med? aaa får väll fråga.. brukar de ge introduktionsvisningar?

powerwalk...duger....inte......[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

himla med ögonen åt mig och jag kände mig dum och ledsen 🙁

Fyfan vilken douche! Du skulle frågat om man får liten kuk av anabola!


   
SvaraCitera