Aviseringar
Rensa alla

Ska praoa på dagis, vad ska man ta med sig?


Ämnesstartare

Jag går i 6an och ska snart praoa på ett dagis. Vad ska man ha med sig? Ska man ha en liten väska med typ mobilen och häfte där man skriver och antecknar?Glad Och äter man lunch där eller tar man med mat?


   
Citera
Ämnesetiketter

varför/vad ska du anteckna? när jag praoade hade jag bara med min lunch och mobiltelefon 


   
SvaraCitera

Stungun och pepparspray! 


   
SvaraCitera

Inte så bra att du praoar på dagis om du är pedofil.


   
SvaraCitera

Kläder, som det inte gör nått ifall de blir smutsiga.Mat får du där.
OCH ETT GLATT HUMÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

man brukar få käka tillsammans med barnen och fröknarna. anteckningar är nog inte nödvändigt, eller ens något det finns tid för, men annars är det bara att packa sådan du tar med dig runt vilken annan dag som helst, mobil, nycklar, etc. andra bra saker att ha med är: varma kläder att leka i på rasten, grym gungknuffarkompetens, kottar och flotta pinnar.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kul! Jag läser till förskollärare så lyssna på mina tips! Blink Ta med dig innetofflor, det kan vara rätt smutsigt på golven, speciellt när man har ätit. Med små barn. Ca. 55 % av maten hamnar på golvet enligt de senaste undersökningarna Blink Ta med varma ytterkläder, överdragsbyxor, vantar, mössa, allt! Det blir kallt när man är ute länge.. men det fattar du säkert Blink Anteckningsblock låter bra, men lämna mobilen där du hänger av dig/personalrummet, det kommer inte uppskattas om du håller på med mobilen under dagen! Tumme upp Du får nog lunch där men fråga annars innan? Glad Ta med frukt som du kan äta på rasten.. de flesta dricker kaffe på rasten, kanske skönt att sysselsätta sig med något? Om du inte dricker kaffe förstås! Det var nog mina tips!

Sen var öppen, glad, fråga om du kan göra något! Be barnen visa dig runt, så får du snart bra kontakt med dem. Fråga om de kan visa vad de brukar leka med osv! Glad Om du inte har något att göra kan du alltid fråga barnen om de vill läsa en bok, älskar att läsa med barn, så mysigt!


   
SvaraCitera