Aviseringar
Rensa alla

Ska Skåne vara en del av Sverige?


lex.:

varför?

För att de är danskar xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på tal om skåne och småland så har jag för mig att det gavs ett förslag att landskapen ska slåss samman till ett landskap, läste om det i metro för några år sedan...

Attitydinkontinent:

vfan 

skåne har lund!!!! det har nt sthlm!!! SUCK IT!!!

lund är inte ens skånskt, bara massa studenter där, din dialekt är ett bra exempel, du talar inte ens skånska.


   
SvaraCitera
reben

gillar inte danmarks regering så ne. men annars hade d varit soft va dansk ist lite coolare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex.: lund är inte ens skånskt, bara massa studenter där, din dialekt är ett bra exempel, du talar inte ens skånska.

finns ju studenter i alla skånes städer juu, sen så pratar ju nt alla skånska, nt obligatoriskt osvosv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge skåne till danskarna men behåll malmö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejpådigsan:

För att de är danskar xD

danska är fint..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
gillar inte danmarks regering så ne. men annars hade d varit soft va dansk ist lite coolare

cool o säga "copenhagen" "kobenhavn"


   
SvaraCitera

Men alltså nu verkar som du själv vill bli en dansk medborgare utav Danmark. Vad sjutton vill du själv skåning? Jag tycker Skåne är bra att ha som norrlänning. Men ni verkar vilja dra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck er alla GråterGråter ge sthlm t ryssland elr nåt om ni ska va så malliga osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex.: danska är fint..

världens fulaste språk imo, till och med holländska är finare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, på andra plats efter stockholmska, sry


   
SvaraCitera

lex.:

danska är fint..

Det låter som om någon framkallar kräkning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marshall Mathers:
ge skåne till danskarna men behåll malmö

malmö är inte så bra längre, det bästa med skåne är helsingborg.

Attitydinkontinent:

finns ju studenter i alla skånes städer juu, sen så pratar ju nt alla skånska, nt obligatoriskt osvosv

men i lund så typ 90 % studenter. är man född o uppväxt i skåne så får man skånsk dialekt? du är säkert från norrland..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex.: malmö är inte så bra längre, det bästa med skåne är helsingborg.

Det bästa med malmö är rosengård, resten är bara våldtäktsmän som har andra odemokratiska, kvinnoförnedrande övertygelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex.:

malmö är inte så bra längre, det bästa med skåne är helsingborg.

men i lund så typ 90 % studenter. är man född o uppväxt i skåne så får man skånsk dialekt? du är säkert från norrland..

jag är född o uppväxt i skåne....Trött ALLA SKÅNINGAR MST NT TALA SKÅNSKA fattar du trögt elleLedsen


   
SvaraCitera